Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig Ă€lskat frogmans, men svart/gul i titanâŠ"G-Shock Frogman MRG-BF1000E-1A9 includes rubber and titanium bands and is limited to 700 worldwide"
G-Shock Frogman MRG-BF1000E-1A9 includes rubber and titanium bands and is limited to 700 worldwide - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock is releasing the second MRG-BF1000 model and the fourth Frogman 30th Anniversary model with the MRG-BF1000E-1A9. This limited edition MR-G Frogman,www.g-central.com
"G-Shock Frogman MRG-BF1000E-1A9 includes rubber and titanium bands and is limited to 700 worldwide"
G-Shock Frogman MRG-BF1000E-1A9 includes rubber and titanium bands and is limited to 700 worldwide - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock is releasing the second MRG-BF1000 model and the fourth Frogman 30th Anniversary model with the MRG-BF1000E-1A9. This limited edition MR-G Frogman,www.g-central.com
FÄr vÀl köra rött idag dÄ
God tisdag pÄ er alla
Live bilder"G-Shock Frogman MRG-BF1000E-1A9 includes rubber and titanium bands and is limited to 700 worldwide"
ooffh bruce copy-cat, snygg var den!"G-Shock Frogman MRG-BF1000E-1A9 includes rubber and titanium bands and is limited to 700 worldwide"
Bara KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP. Klart som fasen man behöver MINST tvĂ„ skruvdragare..Konstigt inlĂ€gg detta, men jag tror faktiskt att nĂ€sta inköp inte blir en till G-shock, utan en till, nog samma modell som jag redan har, skruvdragare. Med systermaskin.
Lustigt hur man vÀrderar slantarna...
3000 för Ànnu en G-shock Àr ett rÀtt enkelt beslut att fatta. Men en skruvdragare till (har redan slitit ut 3 st Àldre...), mot bakgrund av att det behövs bÄde en hemma och en i stugan (och det Àr ett himla slÀpande fram och tillbaka om man ska ha den dÀr den behövs), Àr ett lite segare beslut att fatta. TvÄ skruvdragare liksom, behövs det...?
Men en bra maskin Àr aldrig fel, eller vad sÀger du @Sonnyboy
Dagens följeslagare.
Har aldrig Ängrat ett skruvdragarköp. Jag har dÀremot Ängrat att jag inte köpt en.Konstigt inlÀgg detta, men jag tror faktiskt att nÀsta inköp inte blir en till G-shock, utan en till, nog samma modell som jag redan har, skruvdragare. Med systermaskin.
3000 för Ànnu en G-shock Àr ett rÀtt enkelt beslut att fatta. Men en skruvdragare till (har redan slitit ut 3 st Àldre...), mot bakgrund av att det behövs bÄde en hemma och en i stugan (och det Àr ett himla slÀpande fram och tillbaka om man ska ha den dÀr den behövs), Àr ett lite segare beslut att fatta. TvÄ skruvdragare liksom, behövs det...?
Dagens följeslagare.
Det dÀr Àr ett genomgÄende problem jag har haft sedan mitt klockintresse startade. I vissa fall kan andra hobbys uppfattas som billiga, sÀrskilt nÀr man jÀmför med dyrare klockor. Men ibland blir man tvÀrtom dumsnÄl, det tar emot att köpa nya skor men att köpa en klocka för 2-3 gÄnger pengarna Àr inga problem allsKonstigt inlÀgg detta, men jag tror faktiskt att nÀsta inköp inte blir en till G-shock, utan en till, nog samma modell som jag redan har, skruvdragare. Med systermaskin.
Dagens följeslagare.
Konstigt inlÀgg detta, men jag tror faktiskt att nÀsta inköp inte blir en till G-shock, utan en till, nog samma modell som jag redan har, skruvdragare. Med systermaskin.
Dagens följeslagare.
Minst tvĂ„ skruvdragare, det har vĂ€l alla???Bara KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP. Klart som fasen man behöver MINST tvĂ„ skruvdragare..
TÀnk om du lixom inte hittar nÄn av dom andra tvÄ , dÄ Àr ju den tredje perfekt att kunna ta till
Det dÀr Àr ett genomgÄende problem jag har haft sedan mitt klockintresse startade. I vissa fall kan andra hobbys uppfattas som billiga, sÀrskilt nÀr man jÀmför med dyrare klockor. Men ibland blir man tvÀrtom dumsnÄl, det tar emot att köpa nya skor men att köpa en klocka för 2-3 gÄnger pengarna Àr inga problem alls
Minst tvÄ skruvdragare, det har vÀl alla???
SvÄrare frÄga Àr hur jag motiverar att Àga fyra symaskiner? I gengÀld har jag inte en endaste SAAB, sÄ det kompenserar sÀkert...
Köp en billigare skruvdragare.Konstigt inlÀgg detta, men jag tror faktiskt att nÀsta inköp inte blir en till G-shock, utan en till, nog samma modell som jag redan har, skruvdragare. Med systermaskin.
Dagens följeslagare.
Ăh va fa...Köp en billigare skruvdragare.
Har du en symaskin över sÄ tror jag @Roosterwife kan vara intresseradMinst tvÄ skruvdragare, det har vÀl alla???
SvÄrare frÄga Àr hur jag motiverar att Àga fyra symaskiner? I gengÀld har jag inte en endaste SAAB, sÄ det kompenserar sÀkert...
Följer den med till Helsingborg i Juli?
Ser riktigt bra ut. Ăr den bĂ€ttre Ă€r 35:an?
Lunchpromenad. Utan nudister
Hade varit coolt om Casio kunde göra displayer dÀr man sjÀlv kan vÀlja light/dark mode, som pÄ telefonen.FörstÄr inte riktig varför Casio inte fortsÀtter med negativ display som denna. Speciellt pÄ den dyrare G-shocks.
Man kan tom stÀlla in konstrasten pÄ siffrorna. Hade denna modul haft solar och multiband 6, skulle den vara perfekt.