• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Go all in istĂ€llet och börja med en Bling-bling vetja 😁
@ekke knep vÀl Rangmanen kan man misstÀnka ;)
Oh yes Sherlock! :pompus:

Åka tĂ„g-square. Varje anledning att byta G-shock Ă€r en bra anledning. ;)

6ED3676D-3F9A-4890-8493-24653C969627.jpeg

Att Jag Ă€r svag för Gravitymasters i karbon och titan Ă€r vĂ€l ett big understatement. đŸ„ž Kanske beror det pĂ„ att Jag Ă€r flygintresserad och bor i Linköping? Detta Ă€r min tredje, har en röd med rosĂ©gold pĂ„ ingĂ„ng ocksĂ„. Men blir man lyckligare av sĂ„dana hĂ€r modeller? SjĂ€lvklart inte!
Man blir euforisk.
IMG_6726.jpeg
IMG_6730.jpeg
IMG_6729.jpeg
IMG_6723.jpeg

Jag och oranga fyrkanten Àter yoghurt med banan och surdegsbröd pÄ hotellrummets balkong. Grekland Àr inget lÄgprisland och mat och dryck ligger pÄ samma nivÄ som i Sverige.
Till det kan lĂ€ggas att det Ă€r dryga vĂ€xlingsavgifter för att hĂ€mta ut euro ur automaterna. Även med betalning med bankkort Ă€r det en avgift.
Har dÀrför inte rÄd att Àta ute varje kvÀll Àven om det Àr vÀldigt lockande med den restaurangtÀthet som hÀr finns.

Kontrasten att komma frÄn Norrbotten dÀr det nu Àr fullt dagsljus dygnet runt, till Rhodos dÀr det Àr astronomisk natt(samtidigt som det Àr över 20C) Àr fascinerande!

20230619_211505.jpg

20230619_211619.jpg

Att Jag Ă€r svag för Gravitymasters i karbon och titan Ă€r vĂ€l ett big understatement. đŸ„ž Kanske beror det pĂ„ att Jag Ă€r flygintresserad och bor i Linköping? Detta Ă€r min tredje, har en röd med rosĂ©gold pĂ„ ingĂ„ng ocksĂ„. Men blir man lyckligare av sĂ„dana hĂ€r modeller? SjĂ€lvklart inte!
Man blir euforisk.
IMG_6726.jpeg
IMG_6730.jpeg
IMG_6729.jpeg
IMG_6723.jpeg
Gravitymaster Àr nog den mest underskattade Master of G-modellen. Gravitymaster finns i rÀtt mÄnga olika modeller, har du olika eller Àr de alla varianter pÄ samma modell?

Min Gravitymaster GPW-1000 Àr en av de bÀsta G:s jag har, premiumkÀnsla och samma modul som i MRG-G1000.

Gravitymaster Àr nog den mest underskattade Master of G-modellen. Gravitymaster finns i rÀtt mÄnga olika modeller, har du olika eller Àr de alla varianter pÄ samma modell?

Min Gravitymaster GPW-1000 Àr en av de bÀsta G:s jag har, premiumkÀnsla och samma modul som i MRG-G1000.
HÄller med, vÀldigt mycket premium kÀnsla pÄ GWR-B1000

HÄller med, vÀldigt mycket premium kÀnsla pÄ GWR-B1000
InstĂ€mmer. Personligen Ă€lskar jag modellen. Den Ă€r lĂ€tt, smidig, lagom stor och har ett hĂ€rligt karbonfiberband. MĂ„nga klagar pĂ„ att det Ă€r styvt. Men ser det inte som ett problem, snarare en tillgĂ„ng. Hade tvĂ„ Gripenpiloter hemma pĂ„ besök idag, Ă€r HiFi-nörd, och de rĂ„kade se pĂ„ klockorna. BĂ„da tittade pĂ„ sina Sjöö-Sandström och provade Gravitymastern. Satte pĂ„ sig sina existerande klockor och suckade med halvsorgsen min. 😄 Har den svarta, monocroma, den med blĂ„a titanskruvar och Honda Jet, som utan tvekan Ă€r den mest ”vĂ€lgjorda” vad gĂ€ller detaljer, helhet osv. Men Ă€lskar ju alla. Det gĂ„r ju inte att gradera ens barn, inte heller dessa. 😄

Tillbaka
Topp