• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ser riktigt bra ut. Är den bĂ€ttre Ă€r 35:an?

Frogman idag

IMG_5203.jpeg
Den Àr vÀldigt olik 35th, vÀldig nertonad i jÀmförelse.
LÀnken nÄgot mörkare Àn boetten.
Kommer nog slÀppa den..

Ni som handlar mycket hos kulta, varför har dom en "lÀgsta pris senaste mÄnaden" under klockorna?
Jag Àr inte sÀker pÄ att jag förstÄr deras syfte, eller Àr det nÄgon knasig finsk lag?

Om jag ska köpa den hÀr tex:
---
Screenshot_20230620-123909.png

---
sĂ„ kĂ€nner man ju sig som en idiot om man betalar ~700:- mer Ă€n den kostade bara nĂ„gra dagar tidigare? đŸ€”

Senast Àndrad:
Ni som handlar mycket hos kulta, varför har dom en "lÀgsta pris senaste mÄnaden" under klockorna?
Jag Àr inte sÀker pÄ att jag förstÄr deras syfte, eller Àr det nÄgon knasig finsk lag?

Om jag ska köpa den hÀr tex:
---
Screenshot_20230620-123909.png

---
sĂ„ kĂ€nner man ju sig som en idiot om man betalar ~700:- mer Ă€n den kostade bara nĂ„gra dagar tidigare? đŸ€”
"Den nya regeln om prissÀnkningar som nu införs innebÀr att nÀr ett företag erbjuder en produkt till ett reducerat pris ska det tidigare lÀgsta pris som tillÀmpats för produkten under de senaste 30 dagarna anges vid produkten och i samband med prissÀnkningen."

Äntligen trillade rĂ€tt bezel ner i postlĂ„dan.
Hej DW-6630B-9, likt Lazarus Äter uppvÀckt frÄn de döda.
Inte helt 100 Àn. MÄste skaffa gul keeper, bÀttre bullbar plus att jag kommer fÄ leva med mörkgrÄ text istÀllet för svart...
Men visst Ă€r den fin Ă€ndĂ„?! ♄
IMG_20230620_131132.jpg

Konstigt inlÀgg detta, men jag tror faktiskt att nÀsta inköp inte blir en till G-shock, utan en till, nog samma modell som jag redan har, skruvdragare. Med systermaskin.

Lustigt hur man vÀrderar slantarna...
3000 för Ă€nnu en G-shock Ă€r ett rĂ€tt enkelt beslut att fatta. Men en skruvdragare till (har redan slitit ut 3 st Ă€ldre...), mot bakgrund av att det behövs bĂ„de en hemma och en i stugan (och det Ă€r ett himla slĂ€pande fram och tillbaka om man ska ha den dĂ€r den behövs), Ă€r ett lite segare beslut att fatta. TvĂ„ skruvdragare liksom, behövs det...? 🙄
Men en bra maskin Àr aldrig fel, eller vad sÀger du @Sonnyboy

Dagens följeslagare.
20230620_081002.jpg
Screenshot_20230620_082426_Samsung Internet.jpg
Brucetema för bövelen. Köööööööp!

NÀr man Àr pÄ solsemester Àr det lÀtt att bli lat.
Men minsann: jag och oranga fyrkanten tog tag i latmasken och begav oss till gymmet. Bokade 2 pass pÄ Myoxygen ett par km frÄn hotellet.
Att köra benpress med en superkryssare som utsikt Àr vÀl fÄ förunnat!

20230620_163611.jpg

20230620_171158.jpg

20230620_173613.jpg

Förresten: för den som inte sett det sĂ„ kan jag tipsa om att Rolex tidigare idag blev förĂ€rad med ett besök av G-shock! 😎

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp