• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Min första G-shock! Har haft ett intresse för klockor i snart en decennium men vet inte varför jag vÀntat sÄ lÀnge med att Àga en G-Shock. Tyckte valet var givet och ska bli kul att bÀra denna framöver.

Jag stiger in i vĂ€rmen kamrater â˜ș

IMG_4239.jpeg
VÀlkommen till trÄden :D Den dÀr rackaren Àr inte dum alltsÄ. Kommer nog behöva komplettera högen med en sÄn framöver:cool:

Men, hur ska man dĂ„ veta nĂ€r man fĂ„r kĂ€rlek och nĂ€r man blir hĂ„nad och förnedrad??? đŸ€”đŸ€Ł
SkÀmt Äsido, jag gör likadant som @roosterman och förlitar mig pÄ mottagarens skarpa intellekt, men om det blir konsensus i trÄden sÄ rÀttar jag mig i ledet.
Ja, man vill ju inte missa nĂ€r man blir hĂ„nad och förnedrad, ha ha! NĂ€, det var bara ett plötsligt infall frĂ„n min sida, men dĂ„ tolkar jag det som att 😍 redan hunnit etablera sig som multifunktionell. Jag bara tĂ€nkte... 😂

Gomorron!
FortsÀtter med Gaffa-shock.

3952B4A9-16F2-4246-AE09-7A39BDBDFA50.jpeg

Den skiftar rÀtt mycket i karaktÀr beroende pÄ ljuset, frÄn betonggrÄ till iced bling-bling.
NÄgon annan i trÄden som skaffat en?

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp