Ser vÀldigt obehagligt ut
2,5 vecka kvar av det hÀr svineriet, sen Äker vi pÄ fri.
Var Àr du om man fÄr frÄga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser vÀldigt obehagligt ut
2,5 vecka kvar av det hÀr svineriet, sen Äker vi pÄ fri.
MisstÀnkte det! Den ser riktigt trevlig ut! GrattisNej har inte sett den pÄ nÄgon svensk sida Àn sÄ denna kommer frÄn Japan
Norra SvalbardSer vÀldigt obehagligt ut
Var Àr du om man fÄr frÄga?
Varför Àr det bara tvÄ? Ser ut att finnas utrymme för en till till vÀnster...De har helt klart sina tjusningar, bÀgge tvÄ.
De har helt klart sina tjusningar, bÀgge tvÄ.
PĂ„ G jag med
Det Àr nog mest för att det dels inte var vidare bekvÀmt med tre, dels för att det dessutom inte gÄr att stÀnga denVarför Àr det bara tvÄ? Ser ut att finnas utrymme för en till till vÀnster...
Mycket bÀttre!Det Àr nog mest för att det dels inte var vidare bekvÀmt med tre, dels för att det dessutom inte gÄr att stÀnga den
Men det var ju en bra tanke
Ska ni surfa? Kanske finns brÀda med motor pÄ som passar @roosterman
De gĂ„nger som jag har handlat utanför EU har jag fĂ„tt en faktura frĂ„n Postnord. Dels moms pĂ„ 25 procent + en mindre tullavgift.Ăr det ngn som kĂ€nner till en seriös internationell nĂ€tbutik som inkluderar âcustom/tax feeâ i det totala köpet? En del pĂ„ Amazon gör det, men andra butiker borde ju göra det ocksĂ„? De senaste gĂ„ngerna jag handlat pĂ„ Amazon US har de tagit ut en sĂ„dan avgift som tĂ€cker tull och avgifter till Sverige. Men mĂ„nga gör ju inte det. FĂ„r man en sms frĂ„n transportbolaget dĂ„ nĂ€r klockan anlĂ€nt Sverige dĂ€r de ber om en specifik summa för tull osv?
Tack! Kommer fakturan före eller efter Du mottagit varan?De gÄnger som jag har handlat utanför EU har jag fÄtt en faktura frÄn Postnord. Dels moms pÄ 25 procent + en mindre tullavgift.
Ălskar den! AnvĂ€nder min flitigt! Men min konservative, kĂ€re far som Ă€r inbiten Patek Philippe samlare sedan 50 Ă„r tillbaka, undrade ödmjukt om jag köpt den i en tuggummiautomat!GĂ€nget! Har ju verkligen tappat tempo hĂ€r inne. Det började nog lite i samband med att försvann och hela hanteringen kring det. Men skit i det.
Jag lÀser dagligen i denna trÄd Àven om jag inte skriver sÄ mycket.
Jag har Àntligen fixat intrÀdesbiljett, en kombinerad sÄdan, till bÄde Titantisdag och Froggie Friday.
Att jag sen kunde bocka av en nice sommar- och badklocka gjorde det Ànnu bÀttre!
- Jag har alltid fÄtt den efter.Tack! Kommer fakturan före eller efter Du mottagit varan?
Vad Àr det för gummiband pÄ den vÀnstra?Det Àr nog mest för att det dels inte var vidare bekvÀmt med tre, dels för att det dessutom inte gÄr att stÀnga den
Men det var ju en bra tanke
Original till den modellen.Vad Àr det för gummiband pÄ den vÀnstra?
Före, de slÀpper inte varan vidare förrÀn avgifterna Àr betalda. à tminstone inte PostNord.Tack! Kommer fakturan före eller efter Du mottagit varan?