• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hemma frÄn power meet i Lidköping. Precis som i fjol blev jag stannad av Ragge BlÄljus innan jag lÀmnade byn. Böter sist, ombes denna gÄng...:)
20230708_234223.JPG
 
De tar dig för lĂ„gt flygande raket? Som lĂ„ter som att den vill passera ljudvallen, men glömde slĂ„ pĂ„ ebk:n? đŸ€˜đŸ˜‚
Hojen har standard skorsten sĂ„ den Ă€r relativt tyst.👍
Som tur Àr har det bara handlat om vÄra olika stÄndpunkter i hur en nummerplÄt ska vara utformad.
Jag anser att hojen Àr mycket snyggare med liten plÄtskylt + jag har ju ÀndÄ rÀtt registrerings nummer pÄ den, och att storleken inte ska ha nÄn betydelse Àr ju nÄgot generellt.. men dom stÄr pÄ sig med paragrafer hit och svÄravlÀst dit... :)
Blev till slut en flygande bes med nedslag pÄ plÄt och reflex
 
Hojen har standard skorsten sĂ„ den Ă€r relativt tyst.👍
Som tur Àr har det bara handlat om vÄra olika stÄndpunkter i hur en nummerplÄt ska vara utformad.
Jag anser att hojen Àr mycket snyggare med liten plÄtskylt + jag har ju ÀndÄ rÀtt registrerings nummer pÄ den, och att storleken inte ska ha nÄn betydelse Àr ju nÄgot generellt.. men dom stÄr pÄ sig med paragrafer hit och svÄravlÀst dit... :)
Blev till slut en flygande bes med nedslag pÄ plÄt och reflex
Aha, se dÀr!
Jag har gjort precis som du pÄ tidigare hoj. BestÀllde en mindre som var identisk med den Àkta, bortsett frÄn storlek och att bokstÀverna var printade ist f prÀglade och mÄlade. Men för den icke insatta sÄg man ingen skillnad bortsett fr att den var mer lagom stor.

...men det var pÄ den tiden vi hade skattekvittot ocksÄ. Det var svÄrare att lösa... Fixade helt vit blank tejp, skrev ut ett scannat skattekvitto i rÀtt fÀrg pÄ transparent plast, fast lagom stort, limmade ihop de tvÄ och klistrade dit.

...sen kom dagen nÀr jag Äkte till jobbet och blev stoppad... fast för nykterhetskontroll, körkort osv. DÄ fick jag lite puls kan man sÀga.

-Ha en bra dag! sa de nÀr jag Äkte dÀrifrÄn.

Tog det som ett bevis pĂ„ att jag hade gjort ett bra jobb 😂

För topic sĂ„ fortsĂ€tter jobbet, men utan dotter som flydde rummet och valde att sova hos en kompis istĂ€llet 😂
20230709_095114.jpg
 
Senast Àndrad:
Hojen har standard skorsten sĂ„ den Ă€r relativt tyst.👍
Som tur Àr har det bara handlat om vÄra olika stÄndpunkter i hur en nummerplÄt ska vara utformad.
Jag anser att hojen Àr mycket snyggare med liten plÄtskylt + jag har ju ÀndÄ rÀtt registrerings nummer pÄ den, och att storleken inte ska ha nÄn betydelse Àr ju nÄgot generellt.. men dom stÄr pÄ sig med paragrafer hit och svÄravlÀst dit... :)
Blev till slut en flygande bes med nedslag pÄ plÄt och reflex
@Hans B 1955
 
Tillbaka
Topp