Hemma frÄn power meet i Lidköping. Precis som i fjol blev jag stannad av Ragge BlÄljus innan jag lÀmnade byn. Böter sist, ombes denna gÄng...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dessa sommarnÀtter assÄ!
De tar dig för lÄgt flygande raket? Som lÄter som att den vill passera ljudvallen, men glömde slÄ pÄ ebk:n?Hemma frÄn power meet i Lidköping. Precis som i fjol blev jag stannad av Ragge BlÄljus innan jag lÀmnade byn. Böter sist, ombes denna gÄng...
Den dÀr tidpunkten och den dÀr klockan. Jag ser bara dennaSkön söndag pÄ er
Den dÀr tidpunkten och den dÀr klockan. Jag ser bara denna
Exakt sÄ!
Hojen har standard skorsten sÄ den Àr relativt tyst.De tar dig för lÄgt flygande raket? Som lÄter som att den vill passera ljudvallen, men glömde slÄ pÄ ebk:n?
Vilken av Mudmastrarna? GWG-1000, GWG-2000, GWG-100, GG-1000 eller GG-B100En frÄga frÄn en ny i g-shock-vÀrlden, Àr det svÄrt att byta band pÄ mudmaster? Och tips var man kan köpa?
Aha, se dÀr!Hojen har standard skorsten sÄ den Àr relativt tyst.
Som tur Àr har det bara handlat om vÄra olika stÄndpunkter i hur en nummerplÄt ska vara utformad.
Jag anser att hojen Àr mycket snyggare med liten plÄtskylt + jag har ju ÀndÄ rÀtt registrerings nummer pÄ den, och att storleken inte ska ha nÄn betydelse Àr ju nÄgot generellt.. men dom stÄr pÄ sig med paragrafer hit och svÄravlÀst dit...
Blev till slut en flygande bes med nedslag pÄ plÄt och reflex
Vilken av Mudmastrarna? GWG-1000, GWG-2000, GWG-100, GG-1000 eller GG-B100
Banden Àr skruvade med insexskruvar, samt lÄsta med smÄ stift.
Inga problem alls allt skifta.
Skruv och stift alltsÄGWG-1000
- För vad? LjudnivÄ? RegplÄt?Hemma frÄn power meet i Lidköping. Precis som i fjol blev jag stannad av Ragge BlÄljus innan jag lÀmnade byn. Böter sist, ombes denna gÄng...
@Hans B 1955Hojen har standard skorsten sÄ den Àr relativt tyst.
Som tur Àr har det bara handlat om vÄra olika stÄndpunkter i hur en nummerplÄt ska vara utformad.
Jag anser att hojen Àr mycket snyggare med liten plÄtskylt + jag har ju ÀndÄ rÀtt registrerings nummer pÄ den, och att storleken inte ska ha nÄn betydelse Àr ju nÄgot generellt.. men dom stÄr pÄ sig med paragrafer hit och svÄravlÀst dit...
Blev till slut en flygande bes med nedslag pÄ plÄt och reflex
Skön söndag pÄ er
Den dÀr tidpunkten och den dÀr klockan. Jag ser bara denna
MÄste ja ocksÄ byta till min inom kort... Super trevlig modell den dÀr!KvÀllskvist-G
Bra dÀr! MÄnga bra grodor du har. Nu mÄste du ju komplettera med Borneo-grodan ocksÄKlart man skall ha en Dart Frogman i folkhemmet, nÀr jag dagligen anvÀnder lÀkemedel som ursprungligen hÀrstammar ifrÄn pilgiftsgrodan!