• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DW-5600KUA22-1​

DW-5600KUA22-1PF-PROMO.jpg

DW-5600KUA22-1PF-BAND.jpg

DW-5600KUA22-1PF-CASE-BACK.jpg

Åka-Ă„nglokstĂ„g-G🚂😎
IMG_20230727_131827.jpg

IMG_20230727_131836.jpg
Har en tidigare kollega som Àr/ var engagerad i det dÀr tÄget. Fick Äka strÀckan du Äkte i loket, dÀr han dÄ var eldare. Den sommaren var varm. I loket var det varmt som i skÀrselden tror jag. Stenkol brinner vid 1200°C...
Innan vi Ă„kte fyllde han mössan med vatten frĂ„n tappen till loket och satte den sen pĂ„ huvudet. Splaff! 😂
Vis av erfarenhet konstaterade han, att blöt blir man hur som helst. 😎

Idag behövs inget gympass.
Började dagen hÀr
IMG-20230727-WA0016.jpg

och avslutade den hÀr.
IMG-20230727-WA0049.jpg

Skulle köra den nya leden tÀnkte jag, starten Àr omgjord sÄ att den ska vara sÄ lik skidvÀgen som möjligt, vilket innebÀr samma backe som man ser pÄ tv. Den Àr lÄng och brant i början, upp till banans högsta topp. Sen visade det sig att den ej fÀrsigstÀllda delen var det samma som ej farbar efter ett tag. Kom ikapp grÀvmaskinen som anlade vÀgen genom torv och myrmark. RidÄ...
VĂ€nd och Ă„k ner igen...
SÄ om nÄgon hÀr tÀnker sig att cykla banan innan Cykelvasan, vÀlj den gamla dragningen. Annars kan man prova den vÀg jag körde, men dÄ blir det 100 km istÀllet.

Hade gott support av serviceteamet, bjöds t o m pÄ kaffe och pannkakssnittar i Evertsberg. SÄnt blir man glad av.

Men nu Ă€r vi trötta, t o m serviceteamet Ă€r utslaget. 😁
20230727_182658.jpg

Tillbaka
Topp