Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Hade varit Ànnu bÀttre med röda siffror, men Casio brukar ju inte lyckas sÄ bra med just den komplikationen.DW-5600KUA22-1
![]()
![]()
![]()
Hittade du kalven?VÀntar pÄ semin![]()
Ja, lite roliga moduler hade inte varit fel. Men de senaste collabsen Àr ÀndÄ roligare Àn vanligt.Grym! Hade varit Ànnu bÀttre med röda siffror, men Casio brukar ju inte lyckas sÄ bra med just den komplikationen.
Japp hittade den idag, mamman hade ju givetvis gömt den braHittade du kalven?
Jag kan kolla om en vecka nÀr jag kommer hem. NÄt borde vara över! PÄminn mig gÀrna!NÄgon som har ett svart band till 5600 liggandes och kan tÀnka sig att avyttra? Skick spelar mindre roll bara det Àr helt =)
Najs, ska försöka komma ihÄg sjÀlv haha.Jag kan kolla om en vecka nÀr jag kommer hem. NÄt borde vara över! PÄminn mig gÀrna!
Ja den ser verkligen stilig ut!!Snyggt!! Gillar verkligen den nya 6900![]()
JÀkla grym i gultSkejtparkshÀng
![]()
Har en tidigare kollega som Àr/ var engagerad i det dÀr tÄget. Fick Äka strÀckan du Äkte i loket, dÀr han dÄ var eldare. Den sommaren var varm. I loket var det varmt som i skÀrselden tror jag. Stenkol brinner vid 1200°C...à ka-ÄnglokstÄg-G
![]()
![]()
Gym dags![]()
Jag borde ha nÄgot liggandes. Kollar imorrn nÀr jag landar hemma igenNajs, ska försöka komma ihÄg sjÀlv haha.
Min lilla smulpaj @roosterman kanske har nÄtt liggandes?