- 4398 listpris.Jaha. Jag köpte min för 3390 kr hos Kultan, vet inte listpriset pÄ den heller. Mycket bra klocka som verkar sÀlja slut hÀr och dÀr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- 4398 listpris.Jaha. Jag köpte min för 3390 kr hos Kultan, vet inte listpriset pÄ den heller. Mycket bra klocka som verkar sÀlja slut hÀr och dÀr.
Precis sĂ„ jag med tĂ€nker man fĂ„r va glad man har försörjning Ă€ven om man hade kunnat haft det bĂ€ttre med bĂ„de ledighet och lönerGodmorgon! Ănnu en dag i paradiset. Not...
Men jag har ju ett jobb ÀndÄ.
Precis sÄ jag med tÀnker man fÄr va glad man har försörjning Àven om man hade kunnat haft det bÀttre med bÄde ledighet och löner
Ăr det bara för mig den hĂ€r signaturen ser gigantisk ut?
Jag fĂ„r aldrig nĂ„gra signaturer sĂ„ nĂ„gonstans kan du stĂ€nga av dem.Ăr det bara för mig den hĂ€r signaturen ser gigantisk ut?
Gör mig inget, vill mest bara veta om jag behöver fippla med mina browser instÀllningar
Ăr det bara för mig den hĂ€r signaturen ser gigantisk ut?
Gör mig inget, vill mest bara veta om jag behöver fippla med mina browser instÀllningar
Det gÄr att stÀnga av under instÀllningarna.Jag fÄr aldrig nÄgra signaturer sÄ nÄgonstans kan du stÀnga av dem.
Killen har blivit besatt av klockor.
Har redan lagt beslag pÄ 3 st och övriga vill han lÄna dÄ och dÄ.
HÀrligt! Du lÀgger grunden för bevarandet av ett klockintresse i slÀkten!
Han Àr inte besatt, han Àr bara normal som alla vi andra hÀrKillen har blivit besatt av klockor.
Har redan lagt beslag pÄ 3 st och övriga vill han lÄna dÄ och dÄ.