Jonte.L
Silver
Ăr det bara för mig den hĂ€r signaturen ser gigantisk ut?
Gör mig inget, vill mest bara veta om jag behöver fippla med mina browser instÀllningar
![]()
Samma hÀr pÄ dator och surfplatta, inte pÄ mobilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det bara för mig den hĂ€r signaturen ser gigantisk ut?
Gör mig inget, vill mest bara veta om jag behöver fippla med mina browser instÀllningar
![]()
Vi hade detta uppe runt OWGM.. Det skumma Ă€r att jag ser alla andras signaturer, men dom blir aldrig sĂ„ hĂ€r storaĂr det bara för mig den hĂ€r signaturen ser gigantisk ut?
![]()
Japp! Riktigt hÀftigt stÀlleBrahehus?![]()
Bra ide! Jag fÄr kika lite pÄ Youtube först@Minuten
Lyft av bezel sÄ kommer du Ät ordentligt.
Dom fyra skruvarna du ser sen ploppar du bara bort den.Bra ide! Jag fÄr kika lite pÄ Youtube först![]()
Brukar inte vara sÄ dÀr vÀldans frÀlst av samarbetesklockorna, men den dÀr var ju inte dum alls!Kelvin Hoefler x Powell Peralta x G-Shock DW-5600KH-1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BoomEagle has landed![]()
![]()
Excellent.DzieĆ dobry. MiĆo i spokojnie iĆÄ do pracy w tych dniach
[ZAĆÄCZ=peĆny]2352326[/ZAĆÄCZ]
Wow, den vita fyrkanten Àr jag grymt avis pÄ! Fick du sÀlja en njure eller hade du tur?Boom
DW-5600NASA20 och DW-6900NASA23.
![]()
NASA-samlingen Àr komplett.
![]()
Jag hade tur.Wow, den vita fyrkanten Àr jag grymt avis pÄ! Fick du sÀlja en njure eller hade du tur?
Snyggt!! Gillar verkligen den nya 6900Boom
DW-5600NASA20 och DW-6900NASA23.
![]()
NASA-samlingen Àr komplett.
![]()
Tack! 6900 ser bÀttre ut IRL Àn pÄ bilden.Snyggt!! Gillar verkligen den nya 6900![]()