• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har haft pÄ mig min rangeman i cirka 5-6 timmar och tycker den kÀnns fantastisk. Sicken klocka. Fick kalibrera kompass och altimeter. Altimetern stÀllde jag in efter götaÀlvsbron hÀr i Göteborg. Efter det Àr den spot on. VÀldigt behaglig trots sin storlek!
De Àr grymma! Saknar min ibland sÄ lÀr bli fler :)

Brukar sÀllan ha denna pÄ kontoret men idag Àr en sÄdan dag dÄ jag har det :woot:
image.jpeg
Är det XL varianten? Camo Ă€r nice :)

JÀkligt sugen pÄ en "G".. Om man vill ha atomsynkning & solladdning vilka modeller Àr man limiterad till dÄ? De som lockar mest (som jag kan i huvudet) Àr mudmaster eller GW5600.. Vitt skilda modeller visserligen men snygga bÄda tvÄ.
Kolla g-shocks hemsida, samtliga Masters of g - modeller har solcellsladdning och synkning. http://www.g-shock.eu/euro/watches/premium/
Är vĂ€ldigt nöjd med min Mudmaster, tycker den Ă€r grymt bra.

Har nog bestÀmt mej för att bÀra min DW-5600E modifierad med GW-5000 bezel och band. En sak som stör mej med bl.a GW-5000 Àr att den inte visar klockslaget nÀr man har tidtagaren igÄng. Vilka övriga G-shockar visar klockan samtidigt med tidtagare? NÄgon som vet?
20160924_130237.jpg

Har nog bestÀmt mej för att bÀra min DW-5600E modifierad med GW-5000 bezel och band. En sak som stör mej med bl.a GW-5000 Àr att den inte visar klockslaget nÀr man har tidtagaren igÄng. Vilka övriga G-shockar visar klockan samtidigt med tidtagare? NÄgon som vet?
20160924_130237.jpg
Det finns det ju sÄklart. Alla i 5600 serien som börjar pÄ DW. Inga soladdade vad jag vet. Om du menar screwbacks sÄ vet jag bara en och det Àr denna.
088D77AA-7C82-44E7-9C23-E26DF9F8AC31.JPG

Tillbaka
Topp