Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkar som att det Àr en del nya G's pÄ g. Jag gillar dom hÀr frÄn black&red series. Kommer nÄn gÄng i september.
DW-5600HR-1JF
samt en ny DLC screwback! GW-5000HR-1JF
Kommer Àven en Mudmaster och en Mudman i "Desert Camo"...Ny Rangeman som var lite frÀsig
Lite trÄkigt att den nya screwbacken Àr sÄ rörig. Dom borde slÀppa en ny dw5600c. Exakt likadan fast med backlight.Coola nyheter. Den hÀr var tuff ocksÄ (GW-6900HR-1JF)
...
Var hemma hos förÀldrarna och gick igenom mina gamla prylar och hittade en klocka
//Martin
Typiskt jag missade det dÀr!à ker pÄ 2 veckors semester pÄ lördag. Skulle vara skönt om denna som jag har ute till försÀljning nu hade blivit sÄld och ivÀg skickad dÄ. SÄ ger alla som hÀnger i denna sköna trÄd specialpris 1150:- ink frakt. Bra pris pÄ en 2 mÄnader gammal mudman.
Finns ganska mÄnga. Har sjÀlv en Gulfmaster som jag gillar skarpt!JÀkligt sugen pÄ en "G".. Om man vill ha atomsynkning & solladdning vilka modeller Àr man limiterad till dÄ? De som lockar mest (som jag kan i huvudet) Àr mudmaster eller GW5600.. Vitt skilda modeller visserligen men snygga bÄda tvÄ.
det bli 5610 dÄ om du vill ha den extra funktioner. Ett bra val!JÀkligt sugen pÄ en "G".. Om man vill ha atomsynkning & solladdning vilka modeller Àr man limiterad till dÄ? De som lockar mest (som jag kan i huvudet) Àr mudmaster eller GW5600.. Vitt skilda modeller visserligen men snygga bÄda tvÄ.
Det finns sÄ mÄnga modeller att vÀlja mellan. Om du vill börja med inspiration för att fÄ pejl pÄ vad du gillar sÄ rekommenderar jag G-Shock-delen av WUS:JÀkligt sugen pÄ en "G".. Om man vill ha atomsynkning & solladdning vilka modeller Àr man limiterad till dÄ? De som lockar mest (som jag kan i huvudet) Àr mudmaster eller GW5600.. Vitt skilda modeller visserligen men snygga bÄda tvÄ.
Ett helt g-shock forum! Tack sÄ mycket! Skall kolla runt!Det finns sÄ mÄnga modeller att vÀlja mellan. Om du vill börja med inspiration för att fÄ pejl pÄ vad du gillar sÄ rekommenderar jag G-Shock-delen av WUS:
http://forums.watchuseek.com/f17/
Kanske börja med att kolla flera av deras "WRUW" (What aRe yoU Wearing today)-trÄdar för att fÄ en bred bild av vad som finns. Sedan med utgÄngspunkt dÀrifrÄn googla (eller frÄga pÄ forum) ifall de modeller du gillar finns med Atomic, Solar, Compass, Barometer etc beroende pÄ vad du önskar.
Ny modell: GLS-6900. Med riktigt sköna retro-vibbar (kolla den turkosa tex ) och bullbars...
Bilder lÄnade frÄn den hÀr trÄden, som innehÄller mer bilder + info:
http://forums.watchuseek.com/f17/gls-6900-new-model-3565730.html
Ny modell: GLS-6900. Med riktigt sköna retro-vibbar (kolla den turkosa tex ) och bullbars...
Bilder lÄnade frÄn den hÀr trÄden, som innehÄller mer bilder + info:
http://forums.watchuseek.com/f17/gls-6900-new-model-3565730.html
nÄgon hÀr som vet ?
vill ha:
multiband
solar
neg. display
OCH AE-L
nÄgon som har uppslag pÄ modeller med dessa features?
Jag har sjÀlv varit pÄ vÀg att klicka hem en GW2310FB nÄgra gÄnger, den borde ocksÄ matcha dina kriterier...Tackar för tipsen, ja rangeman e stenhÄrd