• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_20160629_164632-01-01.jpeg
Åker pĂ„ 2 veckors semester pĂ„ lördag. Skulle vara skönt om denna som jag har ute till försĂ€ljning nu hade blivit sĂ„ld och ivĂ€g skickad dĂ„. SĂ„ ger alla som hĂ€nger i denna sköna trĂ„d specialpris 1150:- ink frakt. Bra pris pĂ„ en 2 mĂ„nader gammal mudman.:)

IMG_20160629_164632-01-01.jpeg
Åker pĂ„ 2 veckors semester pĂ„ lördag. Skulle vara skönt om denna som jag har ute till försĂ€ljning nu hade blivit sĂ„ld och ivĂ€g skickad dĂ„. SĂ„ ger alla som hĂ€nger i denna sköna trĂ„d specialpris 1150:- ink frakt. Bra pris pĂ„ en 2 mĂ„nader gammal mudman.:)
Av nyfikenhet. Vad Àr det för sensorer den har? Det Àr ingen ABC förstÄr jag det som?

Tjena grabbar, kastar mej in lite hÀr dÄ mitt behov av en g-skak har blivit allt för stort.
Det jag dÄ har snöat in pÄ Àr en fyrkantig sak med combi-lÀnk, med andra ord en sÄn hÀr
gw-m5610bc-1jf.jpg

Kan man fÄ tag pÄ dom i EU sÄ man duckar tull/moms eller Àr det ebay som gÀller?
Jag Àr ocksÄ sjukt sugen pÄ en sÄn med hybrid/resin-lÀnk. Vilka modeller har en sÄn? Förutom gwm5610bc dÄ sÄ klart m NÄgon som vet vart man hittar till en bra peng. Eller nÄgon som vill sÀlja sin ?

Jag Àr ocksÄ sjukt sugen pÄ en sÄn med hybrid/resin-lÀnk. Vilka modeller har en sÄn? Förutom gwm5610bc dÄ sÄ klart m NÄgon som vet vart man hittar till en bra peng. Eller nÄgon som vill sÀlja sin ?
lösa combi-lÀnkar finns pÄ http://www.tiktox.com/casio-straps-and-spares/g-shock-straps.html finns tom nÄgra för dw/gw-56 nu ocksÄ
du kan ju scrolla igenom sida och kolla vilka dom har till sÄ fÄr du reda pÄ nÄgra av klockorna som sÀljs med combi-lÀnk

Jag mÄste ha all den coola tekniken, och att ha en g-shock som Àr svÄrlÀst kÀnns ju lagom tooligt :p

Vart handlar du ifrÄn japan? Jag börjar bli riktigt sugen pÄ den orange-aktiga modellen men vettefan om det Àr vÀrt böket och ett mkt högre pris Àn den som finns lÀtt och problemlöst i sverige, dvs den vanliga med den röda rimgen runt.
Har köpt frÄn "butiker" pÄ ebay men Àven privatpersoner. Köpte bla en ProTrek 3100 och en pulsmÀtarklocka.

Tillbaka
Topp