Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Av nyfikenhet. Vad Àr det för sensorer den har? Det Àr ingen ABC förstÄr jag det som?à ker pÄ 2 veckors semester pÄ lördag. Skulle vara skönt om denna som jag har ute till försÀljning nu hade blivit sÄld och ivÀg skickad dÄ. SÄ ger alla som hÀnger i denna sköna trÄd specialpris 1150:- ink frakt. Bra pris pÄ en 2 mÄnader gammal mudman.
Twin sensorAv nyfikenhet. Vad Àr det för sensorer den har? Det Àr ingen ABC förstÄr jag det som?
Kompass och termometer!Av nyfikenhet. Vad Àr det för sensorer den har? Det Àr ingen ABC förstÄr jag det som?
( + barometer (höjd, vÀder) = tripple sensor. )Kompass och termometer!
Jepp!( + barometer (höjd, vÀder) = tripple sensor. )
Jag Àr ocksÄ sjukt sugen pÄ en sÄn med hybrid/resin-lÀnk. Vilka modeller har en sÄn? Förutom gwm5610bc dÄ sÄ klart m NÄgon som vet vart man hittar till en bra peng. Eller nÄgon som vill sÀlja sin ?Tjena grabbar, kastar mej in lite hÀr dÄ mitt behov av en g-skak har blivit allt för stort.
Det jag dÄ har snöat in pÄ Àr en fyrkantig sak med combi-lÀnk, med andra ord en sÄn hÀr
Kan man fÄ tag pÄ dom i EU sÄ man duckar tull/moms eller Àr det ebay som gÀller?
lösa combi-lÀnkar finns pÄ http://www.tiktox.com/casio-straps-and-spares/g-shock-straps.html finns tom nÄgra för dw/gw-56 nu ocksÄJag Àr ocksÄ sjukt sugen pÄ en sÄn med hybrid/resin-lÀnk. Vilka modeller har en sÄn? Förutom gwm5610bc dÄ sÄ klart m NÄgon som vet vart man hittar till en bra peng. Eller nÄgon som vill sÀlja sin ?
Tack och bock!lösa combi-lÀnkar finns pÄ http://www.tiktox.com/casio-straps-and-spares/g-shock-straps.html finns tom nÄgra för dw/gw-56 nu ocksÄ
du kan ju scrolla igenom sida och kolla vilka dom har till sÄ fÄr du reda pÄ nÄgra av klockorna som sÀljs med combi-lÀnk
Hahahha bÀsta!!!ApropÄ skillnad mellan positiv och negativ display. Tog en jÀmförelsebild pÄ GW-M5610BC och DW-5600E...
(Ett MacGyver-tips: HushÄllspappersrulle funkar som klockkudde vid fotografering . Inte snyggt, men det funkar.)
Har köpt frÄn "butiker" pÄ ebay men Àven privatpersoner. Köpte bla en ProTrek 3100 och en pulsmÀtarklocka.Jag mÄste ha all den coola tekniken, och att ha en g-shock som Àr svÄrlÀst kÀnns ju lagom tooligt
Vart handlar du ifrÄn japan? Jag börjar bli riktigt sugen pÄ den orange-aktiga modellen men vettefan om det Àr vÀrt böket och ett mkt högre pris Àn den som finns lÀtt och problemlöst i sverige, dvs den vanliga med den röda rimgen runt.
Cool!!Klart du ska ha den orangea, roligt att ha nÄgot lite ovanligare. Den Àr vÀrd tullen+momsen tycker jag
Klart du ska ha den orangea, roligt att ha nÄgot lite ovanligare. Den Àr vÀrd tullen+momsen tycker jag
Kanske inte nr 1 pÄ min önskelista..Vad sÀger ni om detta band?
SÀljes nu pÄ ebay
Vad sÀger ni om detta band?
SÀljes nu pÄ ebay Klocka ingÄr.....
Jo om man gillar BDSMVad sÀger ni om detta band?
Köp den och slÀng klockan (eller ge den till mig)Vad sÀger ni om detta band?
SÄÄÄÄ. Dags för lite xtra jobb. Finns bara en klocka jag kör dÄ
FrÀcka!Verkar som att det Àr en del nya G's pÄ g. Jag gillar dom hÀr frÄn black&red series. Kommer nÄn gÄng i september.
DW-5600HR-1JF
samt en ny DLC screwback! GW-5000HR-1JF