• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Man kunde haft det sÀmre. :happyhappy:
20230801_184426.jpg

Ingen.
What's not to like? Sen gÄr de alltid rÀtt, hÄller för det mesta och kostar oftast inte sÄ mycket. LÀgger du till MR-G för att fÄ pÄkostat yttre ocksÄ, behöver du inget mer.
SÄ pÄ en MR-G i titan (sort), men fÞler den er for langt i fra det design ethos hva en square G-Shock egentlig skal vÊre. :)

_1250433.JPG

Hehe jag sÀljer ju av allt jag har kvar, jag vÀntat nÄgra Är och visserligen har jag lurkat en del men passionen har inte riktigt kommit tillbaka. Nu iom flytt och utrensning sÄ passar jag pÄ att sÀlja resten.
Jag förstĂ„r till fullo, har sjĂ€lv bantat ner rejĂ€lt men nu tycker jag mig Ă€ndĂ„ komma tillbaka lite. Inte mycket pĂ„ K&S som lockar visserligen men jag villhöver en hel del klockor fortfarande 😂
SĂ€g till om du Ă„ngrar dig sĂ„ har jag ett 1 mot 3 byte hĂ€r 😊

Nu Ă€r det ett tag sen jag fick postat nĂ„gra bilder, sĂ„ jag kompenserar med nĂ„gra extra, nu nĂ€r "katten Ă€r ur pĂ„sen" (@Daion 😍)
Först, lite bakgrund: Jag bestĂ€llde denna custom-lĂ„da för nĂ„gra mĂ„nader sedan, specifikt till mina fyrkanter. Planen var att ha tre vĂ€ldigt specifika sĂ„dana i den övre delen. Men... dĂ„ kom @Ploprof och @Daion in i mitt liv och vĂ€nde upp och ner pĂ„ allt, (praise Kikuo đŸ™ŒđŸŒ) , och dĂ„ var det bara att tĂ€nka om, i alla fall tillfĂ€lligt.
"Trion" fyrkanter fick flytta ner och göra plats till ett gĂ€ng nykomlingar 😊
1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg
4.jpeg

5.jpeg

Edit: Jag postar vanligtvis inte samlingsbilder, men i just detta fallet och i denna kanalen kĂ€nner jag att boxen förtjĂ€nar forumet, och forumet förtjĂ€nar boxen đŸ˜ŠđŸ„°
Vilken drömsamling! Bra jobbat! Fantastisk lÄda ocksÄ.

Snyggt jag har fÄtt rejÀl nytÀndning pÄ gwg

De Ă€r ju kanske estetiskt de bĂ€sta analoga G MM serien. Tycker vĂ€ll den Ă€r i största laget fortfarande men Ă„ andra sidan pĂ„ Liseberg igĂ„r sĂ„g jag en miljon smartklockor i 45-50mm med noll design bakom. DĂ„ Ă€r ju gwg roligare om man ska bĂ€ra stort! 🙂

Sitter iaf ”fastare” nu Ă€n kontra i vintras, antigen Ă€r det viktuppgĂ„ng eller att handleden svĂ€ller liite pĂ„ sommaren 🙈

Minns inte helt exakt men det var en GW-M5610-1B frÄn början som sedan fick positiv display och till slut band och bezel frÄn DW-D5600P-8.
RĂ€tt lyckad tycker jag â˜ș
Takk.

Tillbaka
Topp