Man kunde haft det sÀmre. ![Happy :happyhappy: :happyhappy:](/styles/baisik/xenforo/smilies/happy.png)
![Happy :happyhappy: :happyhappy:](/styles/baisik/xenforo/smilies/happy.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hon har bra smak, den dÀr var riktigt snygg ju![]()
![]()
Semestern fick min fru att börja fundera pÄ tÄlig klocka. Hon fastnade till slut för denna Baby-G. BGA-275M-3ADR.
Jotack, tre av dem kunde gott fÄ bo hemma hos migMycket kul dÀr![]()
Ingen.Hvem trenger noe mer enn en G-Shock, egentlig?
![]()
SÄ pÄ en MR-G i titan (sort), men fÞler den er for langt i fra det design ethos hva en square G-Shock egentlig skal vÊre.Ingen.
What's not to like? Sen gÄr de alltid rÀtt, hÄller för det mesta och kostar oftast inte sÄ mycket. LÀgger du till MR-G för att fÄ pÄkostat yttre ocksÄ, behöver du inget mer.
Bara jag som önskar att @Fujoor Àndrar till bytes i sin annons?![]()
Hehe jag sÀljer ju av allt jag har kvar, jag vÀntat nÄgra Är och visserligen har jag lurkat en del men passionen har inte riktigt kommit tillbaka. Nu iom flytt och utrensning sÄ passar jag pÄ att sÀlja resten.Mycket kul dÀr![]()
Jag förstÄr till fullo, har sjÀlv bantat ner rejÀlt men nu tycker jag mig ÀndÄ komma tillbaka lite. Inte mycket pÄ K&S som lockar visserligen men jag villhöver en hel del klockor fortfarandeHehe jag sÀljer ju av allt jag har kvar, jag vÀntat nÄgra Är och visserligen har jag lurkat en del men passionen har inte riktigt kommit tillbaka. Nu iom flytt och utrensning sÄ passar jag pÄ att sÀlja resten.
Vilken drömsamling! Bra jobbat! Fantastisk lÄda ocksÄ.Nu Àr det ett tag sen jag fick postat nÄgra bilder, sÄ jag kompenserar med nÄgra extra, nu nÀr "katten Àr ur pÄsen" (@Daion)
Först, lite bakgrund: Jag bestÀllde denna custom-lÄda för nÄgra mÄnader sedan, specifikt till mina fyrkanter. Planen var att ha tre vÀldigt specifika sÄdana i den övre delen. Men... dÄ kom @Ploprof och @Daion in i mitt liv och vÀnde upp och ner pÄ allt, (praise Kikuo) , och dÄ var det bara att tÀnka om, i alla fall tillfÀlligt.
"Trion" fyrkanter fick flytta ner och göra plats till ett gÀng nykomlingar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Jag postar vanligtvis inte samlingsbilder, men i just detta fallet och i denna kanalen kÀnner jag att boxen förtjÀnar forumet, och forumet förtjÀnar boxen![]()
Nu förstÄr jag inte riktigt. De Àr ju stöpta i samma form?SÄ pÄ en MR-G i titan (sort), men fÞler den er for langt i fra det design ethos hva en square G-Shock egentlig skal vÊre.
![]()
Snyggt jag har fĂ„tt rejĂ€l nytĂ€ndning pĂ„ gwgMkt Mudmaster idag, jag kan nu haka pĂ„ efter att ha kommit hem frĂ„n Gbg och plockat upp dennaâŠ![]()
Tack @phille87 för smidig affÀr![]()
Don't show it till fru hepanterHon har bra smak, den dÀr var riktigt snygg ju![]()
Ref. den til venstre?
Form er ikke alt. G-Shock for meg er no-nonsense (aka design ethos) "resin" og billig klokke - ikke fancy metall som stÄl og titanium.Nu förstÄr jag inte riktigt. De Àr ju stöpta i samma form?
![]()
![]()
![]()
Det er nettopp det; "pÄkostet ytre" virker som et oxymoron for en flott G-Shock.Ingen.
What's not to like? Sen gÄr de alltid rÀtt, hÄller för det mesta och kostar oftast inte sÄ mycket. LÀgger du till MR-G för att fÄ pÄkostat yttre ocksÄ, behöver du inget mer.
Ref. den til venstre?
Minns inte helt exakt men det var en GW-M5610-1B frÄn början som sedan fick positiv display och till slut band och bezel frÄn DW-D5600P-8.Vet faktiskt inte, @Glantzen ?
Verkligen. En riktigt keeper som Àr en av mina absoluta favoriter. TackMinns inte helt exakt men det var en GW-M5610-1B frÄn början som sedan fick positiv display och till slut band och bezel frÄn DW-D5600P-8.
RĂ€tt lyckad tycker jag![]()
Snyggt jag har fÄtt rejÀl nytÀndning pÄ gwg
Takk.Minns inte helt exakt men det var en GW-M5610-1B frÄn början som sedan fick positiv display och till slut band och bezel frÄn DW-D5600P-8.
RĂ€tt lyckad tycker jag![]()
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPJotack, tre av dem kunde gott fĂ„ bo hemma hos mig![]()