Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
+1 pÄ den, hoppas jag!Idag kan de bli paketöppning sjÀlvklart en G
- Gjorde en liten cykelvurpa pÄ Kreta. Asfalt Àr obekvÀmt att landa pÄ (hade i alla fall hjÀlm). Jag fick en del mindre skrubbsÄr och blÄmÀrken, men MRGn klarade sig fintNu Àr ju inte normalscenariot att man tappar den frÄn tio meter ner i betong, det Àr extremscenariot. NÄgonstans fick de ju sÀtta sin grÀns. Jag kan lova att en resinklocka inte Àr sÄ snygg efter ett sÄnt fall heller.
Borde det bli mkt sol hĂ€râŠEfter regn kommer sol!
Den hÀr Àgaren hade dock inte lika mycket tur med sin MRG-B5000B.- Gjorde en liten cykelvurpa pÄ Kreta. Asfalt Àr obekvÀmt att landa pÄ (hade i alla fall hjÀlm). Jag fick en del mindre skrubbsÄr och blÄmÀrken, men MRGn klarade sig fint
TĂ„liga klockor
Beroende pÄ vad som har hÀnt sÄ ser den ÀndÄ ut att ha klarat sig bra. Bara ytliga skador ju.Den hÀr Àgaren hade dock inte lika mycket tur med sin MRG-B5000B.
Skulle gissa att Àgaren rÄkat ut för samma missöde som HansB och klockan fick kontakt med asfalten.Beroende pÄ vad som har hÀnt sÄ ser den ÀndÄ ut att ha klarat sig bra. Bara ytliga skador ju.
I sÄ fall har den klarat sig grymt bra, asfalt kÀkar ju upp det mesta annars.Skulle gissa att Àgaren rÄkat ut för samma missöde som HansB och klockan fick kontakt med asfalten.
Beror pÄ farten dock. MÄste sÀga att den ser nÀstan lite coolt ut.I sÄ fall har den klarat sig grymt bra, asfalt kÀkar ju upp det mesta annars.
Ja, battle scars pÄ en G-shock Àr bara coolt, de Àr ju till för att anvÀndas.Beror pÄ farten dock. MÄste sÀga att den ser nÀstan lite coolt ut.
Va ju inte den som jag hade tÀnkt skulle komma just idag men dÄ kan de istÀllet bli 2 klockor idag att öppna. Men nu Àr man med groda igen