• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

8FD2AC38-2751-47CD-BAAF-D4BFAE26BDEA.jpeg
BDF4F3B7-4AC7-4814-968E-4E5A75C5742B.jpeg

Finns det nÄgot speciellt skÀl till att du bÀr klockan pÄ insidan nÀr du trÀnar?
Slipper vrida armen lika mkt :) annars Àr det ju ingen fördel. Det kommer ju snarare mer talk pÄ om man har den pÄ insidan, sÄ det vore egentligen fördelaktigt att ha den pÄ utsidan.

Edit: Jo förresten. Kör jag frontböj eller frivÀnder sÄ Àr det goare att ha den pÄ insidan.

Slipper vrida armen lika mkt :) annars Àr det ju ingen fördel. Det kommer ju snarare mer talk pÄ om man har den pÄ insidan, sÄ det vore egentligen fördelaktigt att ha den pÄ utsidan.

Edit: Jo förresten. Kör jag frontböj eller frivÀnder sÄ Àr det goare att ha den pÄ insidan.

Ja de övningar du beskriver bevarar handryggen bra skulle jag tro. FÄr du in talk i knappsystemet?

4AEAC8EF-C52A-45AB-9735-6755641A21E4.png
8994DC11-F3B4-48E5-AC8B-9BA2C03F77F0.png
sitter och funderar pÄ vilken av dessa tvÄ jag ska köpa men blir inte klok, nÄgon som har nÄn ide?:confused:
gillar den svarta men Àr rÀdd att tiden Àr svÄr att lÀsao_O

Jag fick kÀnslan att de Àr större eller Ätminstone lÀttare att komma Ät. Har tyvÀrr inte kvar bÄda för att kunna jÀmföra.
@Fujoor ger nog bÀst svar.

Ok, lÄter ju bra! Tycker de pÄ 5610 funkar medan den dw5035 jag hade kÀndes lite smÄ. Inget extremt men lite störande ÀndÄ och estetiskt gillar jag se knapparna lite mer.

DÀrav frÄgan :)

Jag sÄg den helsvarta stÄlisen i dag, gmw-b5000gd-1. TyvÀrr han jag inte in och klÀmma, nÄgon som tittat nÀrmare pÄ den?

Jag sÄg den helsvarta stÄlisen i dag, gmw-b5000gd-1. TyvÀrr han jag inte in och klÀmma, nÄgon som tittat nÀrmare pÄ den?
Har en, den Ă€r riktigt bra! SkĂ€rmen Ă€r faktiskt grym för att vara negativ, inga större problem att lĂ€sa av den, Ă€ven i dĂ„ligt ljus. Siffrorna försvinner inte som pĂ„ ”vanliga” negativa. Denna har Casio lyckats riktigt bra med!

9A3E3D0C-E2BF-47C1-8A6C-703E9A9B2E86.jpeg

Ok, lÄter ju bra! Tycker de pÄ 5610 funkar medan den dw5035 jag hade kÀndes lite smÄ. Inget extremt men lite störande ÀndÄ och estetiskt gillar jag se knapparna lite mer.

DÀrav frÄgan :)
Glömde citera dig men ja jag tycker dom Àr lÀttare att trycka pÄ. Framförallt adjust knappen. GÄr fortfarande inte anvÀnda den med hanskar dock :)

Tillbaka
Topp