Japp och de tackar jag för- Gillar ju trÄden mycket, men har redan subventionerat den med mÄnga MRG
De enda som jag aldrig övervÀgt att sÀlja Àr mina bÄda Square
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp och de tackar jag för- Gillar ju trÄden mycket, men har redan subventionerat den med mÄnga MRG
De enda som jag aldrig övervÀgt att sÀlja Àr mina bÄda Square
Proveniensuppbyggande pÄgÄr!MRG HAMMER Àr med om sin första kalv
Tack Japp
AslÀckertSer bra ut pÄ lÀnk ocksÄ.
Tycker att den blÄa ser bÀttre ut pÄ lÀnk och denna passar bÀst pÄ gult gummi.Ser bra ut pÄ lÀnk ocksÄ.
Tycker den gula funkar bra pÄ lÀnk medTycker att den blÄa ser bÀttre ut pÄ lÀnk och denna passar bÀst pÄ gult gummi.
Problemet med nya MRG Frogman (min egen Äsikt) Àr att den Àr för likt vanlig analoga Frogman och Àr aldeles för dyr. Gillar den gamla MRG-1100 Frogman som har en egen design precis som övriga MRG.Ser bra ut pÄ lÀnk ocksÄ.
En ny MRG G2000 skulle jag vilja se, Àr de nÄgon som vet ifall G2000 gÄtt ur produktion. TÀnkte eftersom 40th (gassan) gjordes pÄ b2000 modellen.Problemet med nya MRG Frogman (min egen Äsikt) Àr att den Àr för likt vanlig analoga Frogman och Àr aldeles för dyr. Gillar den gamla MRG-1100 Frogman som har en egen design precis som övriga MRG.
Kanske aldrig.Vilken jÀkla start jag fick pÄ morgonen. Vakna av att jqg hörde massa kor som RÄma och spring i grus.
Visa sig att mamma som hjÀlpte till att ta hem dem igÄr glömt stÀnga trÄden pÄ ena stÀllet.
SĂ„ alla kor sprang hem tidigt imorse.
Dom lÀnsade kraftfoder kÀrran o allt. Blir minst sagt en kaotisk instÀllning
Fasen kÀnner att jag vill ha fler mrg nu, @fartmÀstarn ska du inte slÀppa brons?
G2000R Àr fortfarande i produktion.En ny MRG G2000 skulle jag vilja se, Àr de nÄgon som vet ifall G2000 gÄtt ur produktion. TÀnkte eftersom 40th (gassan) gjordes pÄ b2000 modellen.
En ny G2000 med knackad bezel hade varit nÄt Àr grymt svag för dessa bezeler. KÀnslan pÄ Hammertone i kvalitet Àr de vÀrsta jag upplevt pÄ nÄgon klocka tidigare alla inrÀknade
VÀldigt snygg, hade gÀrna haft en som första groda⊠Men priset!Eller denna.
Precis har kikat pÄ B2000R mer Àn 1 gÄng och har varit nÀra pÄ och köpa enG2000R Àr fortfarande i produktion.
MRGG2000R-1A | Black MR-G Watch - G-SHOCK | CASIO
MR-G, the lineup that is constantly expanding the limits of absolute strength and accuracy, is proud to become the wrist timepiece in the G-SHOCK lineup to come with a Dura Soft Fluoro-Rubber band. This highly functional material has a soft, gentle texture and elegant feel, and also provides...www.casio.com
Gillar crystallized Ti bezel pÄ B2000R
Och bezel pÄ Hana Basara. Den Àr nog den coolaste MRG tycker jag.
NÄgon av dessa funkar lika bra som första groda.VÀldigt snygg, hade gÀrna haft en som första groda⊠Men priset!
Finns det en billigare variant som Àr svart/gul? (Favoritkombon)NÄgon av dessa funkar lika bra som första groda.
B2000R Àr grym!G2000R Àr fortfarande i produktion.
MRGG2000R-1A | Black MR-G Watch - G-SHOCK | CASIO
MR-G, the lineup that is constantly expanding the limits of absolute strength and accuracy, is proud to become the wrist timepiece in the G-SHOCK lineup to come with a Dura Soft Fluoro-Rubber band. This highly functional material has a soft, gentle texture and elegant feel, and also provides...www.casio.com
Gillar crystallized Ti bezel pÄ B2000R
Och bezel pÄ Hana Basara. Den Àr nog den coolaste MRG tycker jag.
NÀr den sÄldes ut för 17 500 kr skulle man ha nappatB2000R Àr grym!
Den hamnade vÀl i trÄden för Ànnu mindre? Var vÀl SL som klippte den frÄn klockgiganten eller klockmagasinet har jag för mig.NÀr den sÄldes ut för 17 500 kr skulle man ha nappat