• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jonte.L

Panerai
Kom igen nu posten. SÄ svÄrt Àr det faktiskt inte, ser ju att det finns plats hÀr

16914328708007894443930229522398.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Behöver fÄ till en bÀttre förvaring. Har dessutom ett gÀng som ligger och vilar i sina lÄdor och aldrig blir anvÀnda.

Var har ni köpt era vadderade lÄdor?

IMG_5611.jpeg
Jula, om du tĂ€nker pĂ„ plastvĂ€skan🙂
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Behöver fÄ till en bÀttre förvaring. Har dessutom ett gÀng som ligger och vilar i sina lÄdor och aldrig blir anvÀnda.

Var har ni köpt era vadderade lÄdor?

IMG_5611.jpeg

Denna Àr ju rÀtt nice till G-shock


Jag gjorde en egen frÄn Jula för ett tag sedan som lÀnkades ovan, enkelt skÀra ut men resultatet Àr inte lika tilltalande som det frÄn Norrpack tycker jag. Idag hade jag nog lagt dubbla för en gjord.

Edit: sen Ă€r det inget fel pĂ„ att göra sjĂ€lv, men tycker din samling förtjĂ€nar nĂ„got bra 😎

NÄgon som vet om det gÄr att köpa sÄdan dÀr G-shocklÄda separat utan att köpa klockan?
 
Senast Àndrad:

ekke

Rolex
2-Faktor
Behöver fÄ till en bÀttre förvaring. Har dessutom ett gÀng som ligger och vilar i sina lÄdor och aldrig blir anvÀnda.

Var har ni köpt era vadderade lÄdor?

IMG_5611.jpeg
Denna funkar fint, svÀljer 21 st. Du behöver inte skÀra, bara riva.

Edit: Tror att det Àr en av de tunnare du kan fÄ tag pÄ i den sizen... Den vÀnstra av dom i posten nedan


 
Senast Àndrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
Denna funkar fint, svÀljer 21 st. Du behöver inte skÀra, bara riva.

Edit: Tror att det Àr en av de tunnare du kan fÄ tag pÄ i den sizen... Den vÀnstra av dom i posten nedan


Den högra vĂ€skan har ryggskydd om man kraschar med motorcykeln 🙄
Dainese MC-ryggsĂ€ck med ett av inlĂ€ggen till min trĂ€lĂ„da👍
 

Rotwang

Rolex
2-Faktor
UpptĂ€ckt nĂ„got nytt (för mig iaf). "Mute" funkar som nĂ„gon slags nattlĂ€ge. Aktiverar man den sĂ„ hĂ„ller bakgrundsbelysningen tĂ€nd (beror pĂ„ hur lĂ€nge man har stĂ€llt in den pĂ„) nĂ€r man gĂ„r igenom funktionslĂ€ge. 🙂
PÄ vilken/vilka moduler fungerar det sÄ?
 
Senast Àndrad:

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Behöver fÄ till en bÀttre förvaring. Har dessutom ett gÀng som ligger och vilar i sina lÄdor och aldrig blir anvÀnda.

Var har ni köpt era vadderade lÄdor?

Jula, om du tĂ€nker pĂ„ plastvĂ€skan🙂
Den största vĂ€skan frĂ„n Jula som Roosterman lĂ€nkade till rymmer 24 st. Jag har en sĂ„dan men pĂ„ nĂ„got mĂ€rkligt sĂ€tt sĂ„ ryms inte alla mina G-shocks inte utan ett drygt dussin ligger utanför... Kan det vara @roosterman -effekten??? đŸ€” 🙃
Den vÀskan Àr dock djupare sÄ det gÄr vÀl i princip att ha klockor i tvÄ lager.
 
Topp