Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jula, om du tÀnker pÄ plastvÀskanBehöver fÄ till en bÀttre förvaring. Har dessutom ett gÀng som ligger och vilar i sina lÄdor och aldrig blir anvÀnda.
Var har ni köpt era vadderade lÄdor?
Behöver fÄ till en bÀttre förvaring. Har dessutom ett gÀng som ligger och vilar i sina lÄdor och aldrig blir anvÀnda.
Denna funkar fint, svÀljer 21 st. Du behöver inte skÀra, bara riva.Behöver fÄ till en bÀttre förvaring. Har dessutom ett gÀng som ligger och vilar i sina lÄdor och aldrig blir anvÀnda.
Ja du fÄr göra nÄt akut, tror jag! De kan ju bli kantstötta om de bara ligger sÄ dÀr!Behöver fÄ till en bÀttre förvaring. Har dessutom ett gÀng som ligger och vilar i sina lÄdor och aldrig blir anvÀnda.
Framför allt akut för att frun hotar med att stÀda bort demJa du fÄr göra nÄt akut, tror jag! De kan ju bli kantstötta om de bara ligger sÄ dÀr!
5-1metoden! 5-1metoden!!!Framför allt akut för att frun hotar med att stÀda bort dem
Den högra vÀskan har ryggskydd om man kraschar med motorcykelnDenna funkar fint, svÀljer 21 st. Du behöver inte skÀra, bara riva.
Edit: Tror att det Àr en av de tunnare du kan fÄ tag pÄ i den sizen... Den vÀnstra av dom i posten nedan
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
2,5 vecka kvar av det hĂ€r svineriet, sen Ă„ker vi pĂ„ fri. Ser vĂ€ldigt obehagligt utđ Var Ă€r du om man fĂ„r frĂ„ga?klocksnack.se
5 till mig och 1 till Frun(ingen ut)5 in 1 ut
Mycket bÀttre5 till mig och 1 till Frun(ingen ut)
PÄ vilken/vilka moduler fungerar det sÄ?UpptÀckt nÄgot nytt (för mig iaf). "Mute" funkar som nÄgon slags nattlÀge. Aktiverar man den sÄ hÄller bakgrundsbelysningen tÀnd (beror pÄ hur lÀnge man har stÀllt in den pÄ) nÀr man gÄr igenom funktionslÀge.
Jag tror att det funkar pÄ alla moduler dÀr man kan stÀlla knappljudet till mute.PÄ vilken/vilka moduler fungerar det sÄ?
Behöver fÄ till en bÀttre förvaring. Har dessutom ett gÀng som ligger och vilar i sina lÄdor och aldrig blir anvÀnda.
Den största vÀskan frÄn Jula som Roosterman lÀnkade till rymmer 24 st. Jag har en sÄdan men pÄ nÄgot mÀrkligt sÀtt sÄ ryms inte alla mina G-shocks inte utan ett drygt dussin ligger utanför... Kan det vara @roosterman -effekten???Jula, om du tÀnker pÄ plastvÀskan
SkyddsvÀska | Mycket robust konstruktion | Hard Head L | Jula
Robust vÀska som Àr fylld med förskuren skumgummiinredning. Locket har snÀpplÄs, gummitÀtning och Àr lÄsbart (hÀnglÄs sÀljs separat).www.jula.se
Inte pÄ min Gulfmaster GWN-1000 (modul 5371) i alla fall, jag testade just. Synd, för det Àr en sak jag har saknat.Jag tror att det funkar pÄ alla moduler dÀr man kan stÀlla knappljudet till mute.
Ok, jag testade bara pÄ mina digitala G-Shock. Funkade tom pÄ min Casio lf-20. Det verkar inte funka pÄ analoga G-Shock.Inte pÄ min Gulfmaster GWN-1000 (modul 5371) i alla fall, jag testade just. Synd, för det Àr en sak jag har saknat.