Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr Àr en helt annan nivÄ av Lego. Och mindre fÀrg! MÄste erkÀnna att jag kÀnner en hint av avund över ditt aktiva och praktiska leverne. Det ligger nÄgot vÀldigt saknat och vÀlbehövligt i det.
Varmt vĂ€lkommen till âgröna handleds-klubbenâNu förstĂ„r jag att ni inte kan hĂ„lla er lĂ€ngre. Det var ju utlovad paketöppning av fel mĂ€rke
Det har ju tuggats en del om brons sista tiden, och nÀr jag sÄg vÄr vÀn @Limeee bÀra en bronsare tÀnkte jag, det Àr lika bra att hÄlla sig framme.
SÄ efter nÄgra dagar var han klar med den.
En jÀmförelse med sÄ nÀra brons jag kommit tidigare...
För er som ev undrar vad det Àr sÄ Àr det Oris Diver Sixty-Five Cotton Candy Wild Green.
Den kÀnns... vÀldigt nÀtt!
Om ÀndÄ Àr uppe vid de priset kan du Àven bestÀlla ifrÄn klockia.se för ca 1100 - 1200kr.Det gula bandet finns hos Watchband Berlin.
Casio Yellow Resin Replacement Watch Strap for GWG-1000-1A9, GWG-1000
Casio Yellow Resin Watchband for GWG-1000-1A9, GWG-1000 Mudmaster Resin Watch Strap with black letterings : MUD RESIST, TRIPLE SENSOR, MULTI BAND 6, TOUGH Swww.watchband-shop.com
Om ÀndÄ Àr uppe vid de priset kan du Àven bestÀlla ifrÄn klockia.se för ca 1100 - 1200kr.
HĂ€rliga tider! Skulle passa som handen i handsken till min ena âTvĂ„taktsmudmasterâ, KTM 250 EXCFick lite frog feeling, denna lume Ă€r inte heller sĂ„ pjĂ„kig.
JasÄ, visste inte att klockia sÀljer band till G-Shock. Var hittar du det pÄ hemsidan?Om ÀndÄ Àr uppe vid de priset kan du Àven bestÀlla ifrÄn klockia.se för ca 1100 - 1200kr.
Jag mailade Ä frÄgade vad ett sÄdant band skulle kosta, tanken var att kanske bestÀlla ett till gwg-1000 men tyckte de var lite dyrt sÄ avvaktar IstÀllet kan dock pÄpeka att priset kan ju Àndras om det gÄr för lÄng tid, men detta svar var nÄgon vecka sedanVart hitta du det pÄ klockia?
Om man ÀndÄ hade ekonomi för dessaNÄgon hÀr som Àr sugen pÄ Virtual Armor 1 och 2? Funderar pÄ att sÀlja bÀgge men har beslutsÄngest
Jag mailade Ä frÄgade vad ett sÄdant band skulle kosta, tanken var att kanske bestÀlla ett till gwg-1000 men tyckte de var lite dyrt sÄ avvaktar IstÀllet kan dock pÄpeka att priset kan ju Àndras om det gÄr för lÄng tid, men detta svar var nÄgon vecka sedan
Ser ut som en samling ju, du fÄr köpa min stealth med sÄ du har Ànnu en kompis
SĂ„klart man har tre!!
Undrar hur 1a5 ser ut med bandet frÄn 1a3.
Har inte du fixat felstavningen Àn?SÄklart man har tre!!
Och sÄ inser jag att stÀllet har svÀmmat över...!? Det skulle ju vara lagom med 12 platser kom jag ju överens med mig sjÀlv om... Undrar var det gick fel...? Och ÀndÄ fick en respass förra veckan.
Och den dÀr jÀkla grodan fÄr ju inte ens plats ordentligt! Inte mÄnga rÀtt hÀr!
NÀeHar inte du fixat felstavningen Àn?