• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Firar MRG-mÄndag i ösregnet

IMG_5605.jpeg
 
Nu förstĂ„r jag att ni inte kan hĂ„lla er lĂ€ngre. Det var ju utlovad paketöppning av fel mĂ€rke 🙄

Det har ju tuggats en del om brons sista tiden, och nÀr jag sÄg vÄr vÀn @Limeee bÀra en bronsare tÀnkte jag, det Àr lika bra att hÄlla sig framme.

SĂ„ efter nĂ„gra dagar var han klar med den. 😁

En jÀmförelse med sÄ nÀra brons jag kommit tidigare...
20230807_160416.jpg
20230807_160441.jpg


För er som ev undrar vad det Àr sÄ Àr det Oris Diver Sixty-Five Cotton Candy Wild Green.
Den kĂ€nns... vĂ€ldigt nĂ€tt! 😂
 
Nu förstĂ„r jag att ni inte kan hĂ„lla er lĂ€ngre. Det var ju utlovad paketöppning av fel mĂ€rke 🙄

Det har ju tuggats en del om brons sista tiden, och nÀr jag sÄg vÄr vÀn @Limeee bÀra en bronsare tÀnkte jag, det Àr lika bra att hÄlla sig framme.

SĂ„ efter nĂ„gra dagar var han klar med den. 😁

En jÀmförelse med sÄ nÀra brons jag kommit tidigare...
20230807_160416.jpg
20230807_160441.jpg


För er som ev undrar vad det Àr sÄ Àr det Oris Diver Sixty-Five Cotton Candy Wild Green.
Den kĂ€nns... vĂ€ldigt nĂ€tt! 😂
Varmt vĂ€lkommen till ”gröna handleds-klubben”đŸ€Ș
 
Vart hitta du det pĂ„ klockia? đŸ€“
Jag mailade Ä frÄgade vad ett sÄdant band skulle kosta, tanken var att kanske bestÀlla ett till gwg-1000 men tyckte de var lite dyrt sÄ avvaktar IstÀllet :) kan dock pÄpeka att priset kan ju Àndras om det gÄr för lÄng tid, men detta svar var nÄgon vecka sedan :)

Screenshot_20230807-191539.png
 
Jag mailade Ä frÄgade vad ett sÄdant band skulle kosta, tanken var att kanske bestÀlla ett till gwg-1000 men tyckte de var lite dyrt sÄ avvaktar IstÀllet :) kan dock pÄpeka att priset kan ju Àndras om det gÄr för lÄng tid, men detta svar var nÄgon vecka sedan :)

Screenshot_20230807-191539.png

Är ett par hundra mer Ă€n vad jag skulle vilja lĂ€gga men ska ha min 1k ett tag till se sĂ„ den sparas, dĂ„ fĂ„r det bli ett sĂ„dant nog Ă€ndĂ„. Verkar svĂ„rt hitta begagnat 🙃
 
Jag som inte skulle ha nĂ„n GWG-2000...😳
Men du har vÀl ocksÄ tre @ironcastle ?
IMG_20230807_195742.jpg

IMG_20230807_195809.jpg
SĂ„klart man har tre!! đŸ«Ą
20230807_200748.jpg

Och sÄ inser jag att stÀllet har svÀmmat över...!? Det skulle ju vara lagom med 12 platser kom jag ju överens med mig sjÀlv om... Undrar var det gick fel...? Och ÀndÄ fick en respass förra veckan.
20230807_200807.jpg

Och den dĂ€r jĂ€kla grodan fĂ„r ju inte ens plats ordentligt! Inte mĂ„nga rĂ€tt hĂ€r! đŸ€Ł
 
SĂ„klart man har tre!! đŸ«Ą
20230807_200748.jpg

Och sÄ inser jag att stÀllet har svÀmmat över...!? Det skulle ju vara lagom med 12 platser kom jag ju överens med mig sjÀlv om... Undrar var det gick fel...? Och ÀndÄ fick en respass förra veckan.
20230807_200807.jpg

Och den dĂ€r jĂ€kla grodan fĂ„r ju inte ens plats ordentligt! Inte mĂ„nga rĂ€tt hĂ€r! đŸ€Ł
Har inte du fixat felstavningen Ă€n? 😜
 
Tillbaka
Topp