God Morgon
GÄrdagens inköp pÄ Klockmaster FÀltöversten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja jÀklar, har den en framsida ocksÄGod Morgon
Nu snackar vi! Förmodligen enda i Sverige?God Morgon
Fasen va roligt stort stort grattis nu fÄr du vÀnda pÄ denGod Morgon
SÀg till om den ljusa kommer in med motsv rabatt, Àr sugen pÄ att hugga en sÄn.Rabatt pÄ MRG-B5000B hos Klockmagasinet för den som Àr sugen. Jag nöjer mig med kopian.
Casio G-Shock MR-G Radio-Controlled MRG-B5000B-1DR
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
OMG, tvekade nÀstan pÄ att fÄ se den hÀr, men sÄ klart sÄ mÄste nÄgon köpa den grattis!God Morgon
Of trist att man missade den chansen men grattis till nya Ă€garenPĂ„ tal om BB king har en liggandes om nĂ„n Ă€r sugen i trĂ„den o testa, gratis mot fraktkostnad i smallkuvert. Ăr inte vattentĂ€t men funkar
Edit "Nu har den fÄtt ny Àgare"
UtslÀpp av kossor pÄ bete igen
Grattis igen min vÀn, den dÀr Àr du vÀrd Framsidan var inte heller dumGod Morgon
Kulta har en om du Àr sugen.Nu snackar vi! Förmodligen enda i Sverige?
Jag Àr aldrig sugen pÄ en sprillans ny bil eller klockaKulta har en om du Àr sugen.
Casio G-Shock MRG Frogman MRG-BF1000R-1ADR
Casio G-Shock MRG Frogman MRG-BF1000R-1ADR 56 Ă 49.7 Ă 18.6 mm132 gwww.kulta-center.com
Plasta av en splitter ny klocka Àr underbartJag Àr aldrig sugen pÄ en sprillans ny bil eller klocka
Edit: Om den inte Àr felprissatt.
- Kommer tillbaka med fler omdömen, men trots den högre vikten Àr den bekvÀmare Àn den vanliga grodan. Bandet Àr tex mycket mjukt och följsamt.Ja jÀklar, har den en framsida ocksÄ
Vad tycker du? BÄde jÀmfört med GWF-A och jÀmfört förhÄllandet med titanfyrkant/MRG-fyrkant
Denna Àr jag nÀstan mer sugen pÄ Àn fyrkanten
Grymt snygg!Nu synkad med appen ocksÄ, sÄ nöjd
Framsidan!
God Morgon
Jag tÀnkte skriva; 'skönt med lite uppehÄll mellan skurarna', men dÄ började det regna igen !
Om nÄgon kÀnner för att ta över en GW-6900 pÄ gummiarmband frÄn GW-5000 sÄ Àr det bara att dra ett PM.
- Vet inte, har inte haft nÄgon analog groda tidigare.Grymt snygg!
Hur bÀr den storleksmÀssigt i förhÄllande till andra analoga grodmÀn? Skiljer den sig i boettens höjd?
Ja en king skulle jag med vilja testa sÄ smÄningomOf trist att man missade den chansen men grattis till nya Àgaren
Den! Finns det nÄgon i trÄden som kan tÀnka sig att slÀppa sin? Skicka PM!
Stort grattis! Riktigt fin!Nu synkad med appen ocksÄ, sÄ nöjd
Framsidan!