Kraftfoder gammalt knepDen vita kossan sÄg dig. Varnade hon de andra?
Hur lockar man in förrymda kossor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kraftfoder gammalt knepDen vita kossan sÄg dig. Varnade hon de andra?
Hur lockar man in förrymda kossor?
Funkar fint det, gjorde en liknande men pÄ en moddad 5035 som @roloj har nuHvis www.shockbase.org tar feil og DW-5610U-3 ikke passer GW-5000U, sÄ er mÄlene til DW-5600RB-2 identiske, men ikke like fine designmessig. Vi fÄr se.
Fin replikering av gul/gull pĂ„ bezeltekst og modulglasset - og pixelert display. Display fra 5040 ville vĂŠrt ĂŒber.
Jag gillar den gula pixlade, blir som lite sunburst men 5040 Ă€r sĂ€kerligen skarpare kan jag tĂ€nka migFin replikering av gul/gull pĂ„ bezeltekst og modulglasset - og pixelert display. Display fra 5040 ville vĂŠrt ĂŒber.
Ser bra ut. HÀr Àr nÄgra av mina GW-5K moddar.Hvis www.shockbase.org tar feil og DW-5610U-3 ikke passer GW-5000U, sÄ er mÄlene til DW-5600RB-2 identiske, men ikke like fine designmessig. Vi fÄr se.
Ser bra ut. HÀr Àr nÄgra av mina GW-5K moddar.
Som sagt, vill minnas att jag testat och att det inte passade, inte pÄ en 5000-U dock sÄ hoppet lever@loevhagen
dw5610 bezel passar inte enligt detta schema.
blir intressant att se vilken info som stÀmmer.
Den Ă€r snygg! Men GW-M5610MW Ă€r fortfarande den bĂ€sta 5610.Asch⊠ni och era GW- hybriderâŠ. erkĂ€nn att det Ă€r denna alla vill ha om den nĂ„n gĂ„ng slĂ€ps igen:
GW-m5610sd-8jf - desert sand
Hvis det ikke passer, sÄ blir det DW-5600CA@loevhagen
dw5610 bezel passar inte enligt detta schema.
blir intressant att se vilken info som stÀmmer.
Den dÀr var ju himla fin. Men svÄr att fÄ tag i idag va?Den Àr snygg! Men GW-M5610MW Àr fortfarande den bÀsta 5610.
Ja den Àr lite svÄrt att fÄ tag i. Den Àr en JDM modell och har utgÄtt för nÄgra Är sedan.Den dÀr var ju himla fin. Men svÄr att fÄ tag i idag va?
Ser bra ut. HÀr Àr nÄgra av mina GW-5K moddar.
Star wars i bakgrundenHösten Àr definitivt hÀr.
Ping @JacquesCosteauHar en svart stÄlis med som jag tÀnkt skulle fÄ vandra vidare, Àr en "limiterad" upplaga. Det Àr en vanlig GMW-B5000GD men kommer med en finare lÄda, plack och korthÄllare. De Àr lite smÄ repor pÄ klaspen men annars Àr de inte mycket dinks pÄ den. Funderar pÄ runt 4k eller Àr de i överkant?
LÀnk till shockbase sÄ man kan se lÄdan etc.
Ăr pĂ„ jobbet sĂ„ har inga egna bilder.