Men den Àr fin att titta pÄJiggle jiggle, ja ungefÀr sÄ hÀr ser bÀsta möjliga lÀsbarhet ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men den Àr fin att titta pÄJiggle jiggle, ja ungefÀr sÄ hÀr ser bÀsta möjliga lÀsbarhet ut.
Ta bilde av klokken mens du kjÞrer pÄ veien i fart er perfekt oppskrift pÄ nonsens. NÄr du krÊsjer sÄ overlever muligens G-Shocken, men de du kolliderer med overlever muligens ikke...Tar min bortglömda guling och sticker till Norge för att bygga lite jÀrnvÀg Ät dom
Men det Ă€r ju jÀÀÀÀÀttelĂ€nge till nĂ€sta veckaĂr vĂ€l roligare med överraskning
Det Àr GMW-B5000PG-9Du kan gjerne fortelle litt mer om den der.
Mardröm att regla för de dÀr formerna. Förstod frun det nÀr det dÀr bestÀlldes? NÀr jag byggde blev det bara lite av den dÀr varanFigursÄgning
FrÀn fasen va du handlarMmmm. Guldfredag
Jajjemen! Den eller gwg-1000 brukar vara bra!Undrar om Rangeman kanske Àr en tur fiskeklocka. 15 aborrar och en gÀdda en sÄ lÀnge. Inte sÄ dumt
Jajjemen! Den eller gwg-1000 brukar vara bra!
Den hÀr har jag haft sen slutet av JuniFrÀn fasen va du handlar
Ligger ju en pÄ köp&sÀlj om nÄn Àr sugenDen hÀr har jag haft sen slutet av Juni
@Meraborsten slÀppte den i ett bevakat ögonblick
Fast det du gÄr miste om blir det mjuka bandet hos 5000UPlanlagt mod:
Har DW-5610U. GW-5000U er incoming.
Funkar det?Planlagt mod:
Har DW-5610U. GW-5000U er incoming.
I know. Det er verdt det for denne farge-combo. Skal bruke GW-5600U bezel og reim til annen modul pÄ sikt.Fast det du gÄr miste om blir det mjuka bandet hos 5000U
Japp, riktigt stökigt att regla. Sedan kontursÄga och sist slipa sÄ att det blir rakt.Mardröm att regla för de dÀr formerna. Förstod frun det nÀr det dÀr bestÀlldes? NÀr jag byggde blev det bara lite av den dÀr varan
I fÞlge www.shockbase.org skal det fungere for bÄde bezel og reim swap. Vi fÄr se.Funkar det?
Vill minnas att jag testat med mindre bra resultat
Aldrig anvÀnd borde nog sÀlja den
HÄller tummarnaI fÞlge www.shockbase.org skal det fungere for bÄde bezel og reim swap. Vi fÄr se.
Skulle vilja avyttra den och skaffa nĂ„n mer oak till fruganDen dĂ€r Ă€r cool! En av fĂ„ klockor som jag fĂ„tt (positiva) kommentarer pĂ„, det och min gula 6900 men den syns ju frĂ„n mĂ„nen sĂ„ gills knapptâŠ
NĂ€r jag gick igenom min â6900â fasâŠ
Da er vi to.HĂ„ller tummarna
Hade man varit 20 Är yngre sÄ hade man badat, gammeln har tagit oss
Djur pÄ rymmen staketet va trasigt
HÀrligt. Kan blir en sÄn i framtiden ocksÄ dÄ. Lite dyr för mig men man vet aldrigJajjemen! Den eller gwg-1000 brukar vara bra!