Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klart underskattad modell.OssÄ vart det lördag ju
God morgon
Frogman idag igen, den gillas mer Ä mer, kan vara för att det Àr nytt, eller rÀtt sköna fÀrger... who knows, men den Àr stilig
Ăr det en âpinsam pappaâ-grej?Min grabb tycker att Frogman "Ă€r bara för mycket"
Pfff finns aldrig förmycket priva rangman 1000, den Àr stor, men fortfarande inte "förmycket"Min grabb tycker att Frogman "Àr bara för mycket"
Ăr det en âpinsam pappaâ-grej?
Helt rĂ€tt, do it! The devils in the details som dom sĂ€ger.Fasen vad töntig och knĂ€pp man Ă€r egentligenâŠ
Jag skulle vilja byta glas pÄ min stÄlis!
Allt för att fÄ blank ram istÀllet för svart och Since 1983 texten
Det kan vara sÄ att jag har mailat Pacparts redan och stÀllt frÄganHelt rÀtt, do it! The devils in the details som dom sÀger.
NĂ„gon hĂ€r som köpte? TĂ€nkte precis föreslĂ„ gruppköp och passaroundTips (inget med sĂ€ljaren att göra)âŠ
En rejÀl tvÀtt sÄ kan den nog bli fin kanske, bra pris isf!