Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Form over function.Jiggle jiggle, ja ungefÀr sÄ hÀr ser bÀsta möjliga lÀsbarhet ut.
MÄste bli flera hundra kvadrat det dÀr. Ser riktigt trevligt utTrÀdÀcksbygget rullar pÄ. Bordet som stÄtt undanstoppat nÄgot Är ska fixas till.
Frogman hÀnger med
Hehe, ja eller mer riktigt "looks over function". Men just i detta fallet gör det mig inget. Jag Àlskar den. Kanske för att den Àr sÄ annorlunda allt annat jag har.Form over function.
Ser ogsÄ en del av de nye limited editions har ikoner som en del av designet pÄ modulen nÄr LED-lyset aktiveres. Ikke bra med tanke pÄ lesbarhet for oss over 40 Är. Eksempel:
Totalt cirka 220 kvm. Snacka om sommarprojekt. Frun har bestÀmt att vi ska ha runda former sÄ nu ÄterstÄr sÄgning och slipning + lite finlir i hörnornaMÄste bli flera hundra kvadrat det dÀr. Ser riktigt trevligt ut
Den klockan köper man inte för att se tiden.Jiggle jiggle, ja ungefÀr sÄ hÀr ser bÀsta möjliga lÀsbarhet ut.
Precis, den köps för att se vad som ligger bakom tiden.Den klockan köper man inte för att se tiden.
Du fÄr lÀngre batteritid med LED.Hehe, ja eller mer riktigt "looks over function". Men just i detta fallet gör det mig inget. Jag Àlskar den. Kanske för att den Àr sÄ annorlunda allt annat jag har.
"Ikoner" pÄ bakgrundsbelysningen brukar inte störa mig dÄ dom bara syns bra i viss vinkel.
VÀrre dÄ med dom nya led-belysningarna vilka jag tycker Àr precis skitkassa jÀmfört med den klassiska electrolumen. (fast i just detta fall passar bra eftersom det lyser upp kretskortet)
Nya led belysningarna kÀnns enbart som en pengabesparing.
Totalt cirka 220 kvm. Snacka om sommarprojekt. Frun har bestÀmt att vi ska ha runda former sÄ nu ÄterstÄr sÄgning och slipning + lite finlir i hörnorna
Jag Àr HEEELT oberörd av detta argumentet.Du fÄr lÀngre batteritid med LED.
Enig. Om batteriet varer 2 Är, 3 Är eller 5 Är - sÄ betyr det de gangene man ser backlight med uniform belysning mer enn de Ärene batterier varer.Jag Àr HEEELT oberörd av detta argumentet.
Du kan gjerne fortelle litt mer om den der.Mmmm. Guldfredag
Vi vill ha en ledtrÄd!NÀsta vecka fÄr den hÀr en MRG kompis
Ha ha, mer som den hÀr.Jag Àr HEEELT oberörd av detta argumentet.
Bring on the FOX FIIIIIREEEEE!!!
Snyggt jobbat, sÄnt vÀrmer hjÀrtatSjuuuuukt söt hjÀlpte honom över vÀgen för att undvika bilar
Ha ha, mer som den hÀr.
Ăr vĂ€l roligare med överraskningVi vill ha en ledtrĂ„d!