Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mmmm, okej, vem kan hjĂ€lpa mig att byta glas pĂ„ stĂ„lisen?Fasen vad töntig och knĂ€pp man Ă€r egentligenâŠ
Jag skulle vilja byta glas pÄ min stÄlis!
Allt för att fÄ blank ram istÀllet för svart och Since 1983 texten
Men jag tror att det hade blivit riktigt najs
Lyckat! Snygg!FornĂžyd.
Som vi har vÀntat! Bilder!Paketöppning
- BĂ€sta Squaren
Grattis!SÄdÀr nu har man plastat av de mesta, wow vilken finish, fÄr lite Tekken fighting vibbar av de röda.
Guld och rött litar riktigt bra ihop med dlc finishen
Nu fÄr Hammertone vila ett tag och ge plats för AKA ZONAE
SÄdÀr nu har man plastat av de mesta, wow vilken finish, fÄr lite Tekken fighting vibbar av de röda.
Stort Grattis! Fin!SÄdÀr nu har man plastat av de mesta, wow vilken finish, fÄr lite Tekken fighting vibbar av de röda.
SÄdÀr nu har man plastat av de mesta, wow vilken finish, fÄr lite Tekken fighting vibbar av de röda.
Ibland drömmer jag om att sÀlja allt utom en plastfyrkant*, hoppa pÄ titanfyrkant-tÄget och rocka den till allt, inkl kostym. Sen vaknar jag, men ÀndÄ..
Flott G-Shock. Magiske gode bilder.
Ăr det tisdag sĂ„ Ă€r det.
Den duger, som vi brukar sÀga Hasse- BÀsta Squaren
Andas vill man kunna göra, bÀst att alltid ha en plastfyrkant i lÄdan med andra ordIbland drömmer jag om att sÀlja allt utom en plastfyrkant*, hoppa pÄ titanfyrkant-tÄget och rocka den till allt, inkl kostym. Sen vaknar jag, men ÀndÄ..
* Det Àr bevisat att man inte kan andas utan minst 1 plastfyrkant
Tack, det vÀrmer att höra frÄn en som tar bland de finare bilderna pÄ KS.Flott G-Shock. Magiske gode bilder.
Tusen tack!
Stort grattis den dÀr Àr cool som fan
Tack sÄ mycket! Grattis till din nya MR-G, grym duo du har dÀr nuStort grattis den dÀr Àr cool som fan
SÄ himla vacker den dÀr blir det en titan nÄgon gÄng sÄ blir det denna (kan ocksÄ nöja mig med TVB, men TVA var den jag föll för först)
Vilken det Àn blir sÄ kommer du med största sannolikhet att bli nöjd, bÄda Àr kanonbra men positiv display Àr alltid gött.SÄ himla vacker den dÀr blir det en titan nÄgon gÄng sÄ blir det denna (kan ocksÄ nöja mig med TVB, men TVA var den jag föll för först)
Den dÀr Àr en GMW-B5000GD med glas frÄn GMW-B5000TFC.
Takk.Den dÀr Àr en GMW-B5000GD med glas frÄn GMW-B5000TFC.