• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hade alla fyra versionerna att vÀlja pÄ nÀr jag köpte min GA-B001 i vÄras..
Hade siktat in mig pĂ„ den röda, men live föll valet direkt pĂ„ den turkosa🙂
IMG_20230814_213008.jpg

IMG_20230814_213013.jpg
Den Ă€r ju för hĂ€rlig den dĂ€r đŸ„°. Synd att det transparenta inte kommer till sin rĂ€tt pĂ„ bild...

RÀknas det hÀr som fusk @Derix ?
Men jag tĂ€nker att man fĂ„r börja nĂ„gonstans. Blir det bra fĂ„r jag vĂ€l anstrĂ€nga mig lite mer nĂ€sta gĂ„ng. Eller inte 😜
20230813_182543.jpg

Edit: skulle ha lĂ€st pĂ„ lite bĂ€ttre, det Ă€r ju nĂ€stan 4 timmar med alla jĂ€sningar innan det Ă€r klart 😬
Jag hÄller ocksÄ pÄ att starta upp en surdeg sedan ett par dagar men det gick trögt. Laktobacillerna kom men det var sÀmre med jÀstsvamparna. Idag dÄ blandade jag med en 4 Är gammal torkad surdeg frÄn bageriet frugan hade och jÀsningen drog igÄng pÄ direkten. Jag kan skicka lite torkad surdeg om du blir biten.

KvĂ€llens tips, vet inte hur folk anser med facebook men sĂ„g denna iaf, fick Ă€ven lite bilder förut, priset vore trevligt att fĂ„ men har redan siktat in mig pĂ„ en annan 🙏

Screenshot_20230814-231502.png

Har skrivit med bor iof en timma bort men kanske vĂ€rt Ă„ka đŸ€“

Ja de skulle ja verkligen tro, ett kap om du bor sÄ nÀra :D

Nackdelen med att jobba, och inte med möjlighet titta i mobil, Ă€r att man blir sen med svar. NĂ„gon som ska titta pĂ„ den nu sĂ„ gissar hen köper klockan, annars fĂ„r jag vĂ€ll ta mig in eller se om den kan skickas. För den pengen kan jag tĂ€nka mig prova en Ă€ven om den hade lite slitage pĂ„ bandet 🙂

Nackdelen med att jobba, och inte med möjlighet titta i mobil, Ă€r att man blir sen med svar. NĂ„gon som ska titta pĂ„ den nu sĂ„ gissar hen köper klockan, annars fĂ„r jag vĂ€ll ta mig in eller se om den kan skickas. För den pengen kan jag tĂ€nka mig prova en Ă€ven om den hade lite slitage pĂ„ bandet 🙂
Ja nÀr man missar sÄdan saker Àr det alltid lite extra surt :( hoppas den Àr kvar dÄ tills senare :)

Tillbaka
Topp