Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt ju!Jag bara mÄste testa det.
Jag körde Klockia som funkat bra för mig förut.
Perfekt val! Och precis som du sĂ€ger â den dĂ€r hade rĂ€ckt till allt och antagligen för resten av livet.Min "första" G-Shock. Egentligen andra men den införskaffades nĂ„gon gĂ„ng pĂ„ mellanstadiet, hĂ€ngde med genom lumpen och försvann dĂ€refter pĂ„ det dĂ€r oklara sĂ€ttet vissa obetydliga smĂ„saker kan göra. Kvarglömd pĂ„ ett gym, tappad i en flytt eller förlorad pĂ„ nĂ„gon blöt utekvĂ€ll. Snart 20 Ă„r sedan sĂ„ inget jag sörjer idag Ă€ven om det förstĂ„s varit kul att ha den kvar. Minns att det var en enkel helsvart square men inte vilken referens.
Blev sugen pÄ att prova igen nu nÀr man, till skillnad frÄn dÄ, fÄtt bÀttre koll pÄ vad man kan ha pÄ handleden. Inget som helst att klaga pÄ förstÄs utifrÄn vad den Àr: En riktigt bra klocka för den som behöver en (1) klocka att kunna ha nÀstan överallt och tills man tar ner skylten.
En nackdel Àr dock att den i sin funktionella och
pragmatiska perfektion pÄminner en om att hela klockhobbyn Àr lite av en psykos.
Ja nÀr man missar sÄdan saker Àr det alltid lite extra surt hoppas den Àr kvar dÄ tills senare
true true, fÄr man frÄga vilken dÄ?Den gick till nÄgon annan, hade kanske varit kul testa iof men Ä andra sidan vill jag hellre ha en annan dyrare G sÄ kanske lika bra ÀndÄ
true true, fÄr man frÄga vilken dÄ?
ja den Ă€r man ocksĂ„ lite smĂ„tt sugen pĂ„, men har sĂ„ svĂ„rt att slĂ€ppa fĂ€rgerna pĂ„ gwg-1000, gillar verkligen fĂ€rg combon ^^, gröna, gula, vita. gĂ„r hand i hand verkligen gwg-2000 Ă€r inte riktigt samma, men hade varit kul Ă„ prova faktiskt ^^Isf en gwg-2k, lika bra om det ska köpas nĂ„got dyrare. Kan dock bli nĂ„gra billiga med, lite span pĂ„ tradera pĂ„ en-tvĂ„ Gâs och finns ju lite kul pĂ„ K&S med
Jag bara mÄste testa det.
ja den Àr man ocksÄ lite smÄtt sugen pÄ, men har sÄ svÄrt att slÀppa fÀrgerna pÄ gwg-1000, gillar verkligen fÀrg combon ^^, gröna, gula, vita. gÄr hand i hand verkligen gwg-2000 Àr inte riktigt samma, men hade varit kul Ä prova faktiskt ^^
Fy vilka dagar de varit nu tror inte mÄnga som vill byta med mig, sjukt pÄfrestande. Inte haft en enda full ledig dag pÄ hela sommaren och tempot har ökat de du bla senaste mÄnaden.
DÄlig planering med semineringar och betÀckningar skulle jag sÀga, blev lite för mycket helt enkelt.
IkvÀll blir de iaf paketöppning nÀr jag lyckas komma ivÀg
Kanske Àr bÀttre med musarm ÀndÄFy vilka dagar de varit nu tror inte mÄnga som vill byta med mig, sjukt pÄfrestande. Inte haft en enda full ledig dag pÄ hela sommaren och tempot har ökat de du bla senaste mÄnaden.
DÄlig planering med semineringar och betÀckningar skulle jag sÀga, blev lite för mycket helt enkelt.
IkvÀll blir de iaf paketöppning nÀr jag lyckas komma ivÀg
Mm typ bÀgge anledningarna, farsan va med nÀr vi skulle skicka över kvigor till Tjuren,Kanske Àr bÀttre med musarm ÀndÄ
TÀnkte just sÀga det, antingen har du en sjujÀkla tjur, eller sÄ Àr det nÄn som har planerat optimistiskt
Word. En sanning om Àn lite jobbig sÄdan...En nackdel Àr dock att den i sin funktionella och
pragmatiska perfektion pÄminner en om att hela klockhobbyn Àr lite av en psykos.
RÄkade köpa 2st andra G-Shock sÄ bÄda DW-6900 fÄr lÀmna sÄ fort nÄgon vill köpa dem....
en DW-9052-1VER och en GD-350-1BER
Vet inte om nÄgon har en av dessa modeller hÀr inne?
Haft bÄda, trevliga modeller bÄda tvÄ! 9052 Àr ju superskönt retro och 350 rÀtt brutal i sin estetik fast rÀtt enkelt bÀrbar. Bra display med för att va negativ. Hojta gÀrna till om du tröttnar pÄ 350:n
Har bÀgge hÀrRÄkade köpa 2st andra G-Shock sÄ bÄda DW-6900 fÄr lÀmna sÄ fort nÄgon vill köpa dem....
en DW-9052-1VER och en GD-350-1BER
Vet inte om nÄgon har en av dessa modeller hÀr inne?
Köpte min frÄn Blue Tomato. Jag köpte den enda de hade. Den finns pÄ klockor.se ocksÄ men dÄ kostar den 1000kr mer.
De har DW-5040RX ocksÄ.
Jag körde Klockia som funkat bra för mig förut.
Har bÀgge hÀr
Fast 9052V med tygbandet