Lika bucklig som sockerlÄdanSÄ lÀnge gick det att vara utan MRG tyvÀrr Àr jag beroende.. .
Denna Àr the real deal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lika bucklig som sockerlÄdanSÄ lÀnge gick det att vara utan MRG tyvÀrr Àr jag beroende.. .
Denna Àr the real deal
Köp den hÀr ocksÄ nÀr du ÀndÄ Àr igÄng!
Vilket mÀsterverkKöp den hÀr ocksÄ nÀr du ÀndÄ Àr igÄng!
JÀklar va ren o frÀsch
Ăr det första april eller har jag missat nĂ„got?!
Bara nÀstgÄrds det tackar och bockar ja sÄ mycket för @RotwangOch dÀr var den borta. Fast inte sÄ lÄngt bort...
Du missade precis Ă„rets deal tyvĂ€rr! Det Ă€r en trams-sida bara, skulle in pĂ„ Casios hemsida och kom in pĂ„ denna (casiosverige) Oklart varför den inte tas bort.Ăr det första april eller har jag missat nĂ„got?!
Med den dÀr klockan har man koll ibland stÄr ban dÀr och undrar va Àr de för Är nu igen nÀr man ska skriva under nÄgotInte för att vara den, men kÀnns det inte som en rejÀl miss att ha Ärtalet med i datumet? I varje fall nÀr man inte ens kan vÀlja bort det.
Man ska ju vara rejÀlt virrig om man kÀnner att det skulle ge ett mervÀrde...
Finns det fler modeller med detta knas?
NÄja, fin att titta pÄ i alla fall
Inte för att vara den, men kÀnns det inte som en rejÀl miss att ha Ärtalet med i datumet? I varje fall nÀr man inte ens kan vÀlja bort det.
Jaha haha trodde de var riktiga Casio först men dÄ en förstÄr ja.Du missade precis Ärets deal tyvÀrr! Det Àr en trams-sida bara, skulle in pÄ Casios hemsida och kom in pÄ denna (casiosverige) Oklart varför den inte tas bort.
Det dÀr med Är pÄ displayen blir nog viktigare hur Àldre man blirPÄ modul 1845-mötet:
Sitter som en smÀck!
G-7710. För den som inte har koll pÄ vilket Ärhundrade det Àr.Inte för att vara den, men kÀnns det inte som en rejÀl miss att ha Ärtalet med i datumet? I varje fall nÀr man inte ens kan vÀlja bort det.
Ja verkligen, vilken tank det Àr love it!Sitter som en smÀck!