Haha, jag undrade hur lÀnge det skulle dröja innan nÄn kommenterade det.Resin-torsdag hÀr med, dock med bezeln Ät rÀtt hÄll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag undrade hur lÀnge det skulle dröja innan nÄn kommenterade det.Resin-torsdag hÀr med, dock med bezeln Ät rÀtt hÄll
Ja visst Àr den! En riktigt liveklocka, sjukt svÄrt att fÄ till hur den egentligen ser ut pÄ foto. En kameleont deluxe beroende pÄ hur ljuset faller pÄ denJÀkligt cool den dÀr!
"A new product for the first time in a long time in the "GD series".Ny modellbeteckning har lÀckt ut, GD-B500
GW-B5600HR-lookalike med AR-glas
AR med HR bezel & kombi och modul frÄn GMW-B5000GD.GW-B5600HR-lookalike med AR-glas
Eller en AR med negativ display och HR-bezel?
Och kombilÀnk.. Ser det ut som.. Taskig vinkel
DÄ var det ju bara modulen som var spökAR med HR bezel & kombi och modul frÄn GMW-B5000GD.
Som det brukar heta: Köööööööp!Fasen oxÄ... Inte bra att jag fick veta att det fanns en sÄn hÀr....
Villhovet blev ju triggat lixom....
Hittar jag bara en sÄ........Som det brukar heta: Köööööööp!
SuperhÀrligt ju. Men var du inte precis dÀr?Jag Àr tillbaka pÄ Rhodos för en vecka. Denna gÄng i Faliraki. Och vad passar bÀttre Àn denna gula Casioak pÄ stranden?
Provar doppa fötterna i vattnet. 25 grader! Helt underbart!
NĂ€ nu blir det ett dopp!
SuperhÀrligt ju. Men var du inte precis dÀr?
Perfekt semesterklocka!Jag Àr tillbaka pÄ Rhodos för en vecka. Denna gÄng i Faliraki. Och vad passar bÀttre Àn denna gula Casioak pÄ stranden?
Provar doppa fötterna i vattnet. 25 grader! Helt underbart!
NĂ€ nu blir det ett dopp!
Följer budgivningen och avnjuter livets dryck NÄgon hÀr som Àr med och budar pÄ IFLW Casioak Rainbow?