Grattis grymt snygg frugan har den med idagNu sÄ!
FÀrgen Àr riktigt bra. Ovant utan visare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis grymt snygg frugan har den med idagNu sÄ!
FÀrgen Àr riktigt bra. Ovant utan visare.
ErkÀnner att jag gav mig in i budgivningenFöljer budgivningen och avnjuter livets dryck NÄgon hÀr som Àr med och budar pÄ IFLW Casioak Rainbow?
Jag tÀnkte just ogiltigförklara omröstningen dÄ mÄnga scrollar förbi och gillar inlÀgg utan att lÀsa textenOpartiskt @Derix
- Kom igen nu RI, du vet att du villFunderar lite pÄ nÀsta titanare och Àr inne pÄ dessa tvÄ, TVB alternativt TCC. Kan inte riktigt bestÀmma mig. Har TVA nu och visst vore det kul med bÄda Virtual Armour men samtidigt Àr det nÄgot med TCC som lockar.
HjÀlp mig att vÀlja
BlÄ tumme = TVB
Grön tumme = TCC
Jag vill - plÄnboken vill inte- Kom igen nu RI, du vet att du vill
1 pÄ lager, passa pÄ nuJag vill - plÄnboken vill inte
- GÄr sÀkert att övertala henneJag vill - plÄnboken vill inte
I wish- GÄr sÀkert att övertala henne
En annan gav 34 k nÀr de begav sig för en silver kom igen nu @-RI-1 pÄ lager, passa pÄ nu
Edit: Du SPARAR 13878kr
Hahaha, den Àr ju asball!MRG, slÀng dig i vÀggen! Baby-G BGD-565TW-5
Snyggt! VÀldigt trevlig fÀrg pÄ den dÀr ocksÄ!MRG, slÀng dig i vÀggen! Baby-G BGD-565TW-5
- Det Àr riktiga takter! SÄ brukar kvinnor resonera nÀr de handlar pÄ rea, sjÀlv ser jag det fortfarande som en utgift1 pÄ lager, passa pÄ nu
Edit: Du SPARAR 13878kr
TVB alla dagar i veckanâŠ. den Ă€râŠ. vass, den vill ha uppmĂ€rksamhet10 röster pĂ„ TVB
9 röster pÄ TCC
1 röst i form av
Ni gör det inte lÀttare för mig!
Den Ă€r verkligen fin. Var helt instĂ€lld pĂ„ den först men sen började jag kolla pĂ„ TCC och den Ă€r inte dum den heller. Det mest "logiska" Ă€r vĂ€l att skaffa just TVB sĂ„ jag har bĂ„da Virtual Armour i lĂ„dan.TVB alla dagar i veckanâŠ. den Ă€râŠ. vass, den vill ha uppmĂ€rksamhet
Jag tippade just över vÄgskÄlen.10 röster pÄ TVB
9 röster pÄ TCC
1 röst i form av
Ni gör det inte lÀttare för mig!
Edit
Och dÀr kom @roosterman, 10 - 10 JÀmnt skÀgg..