NÄt som kompis till enhörningsklockan?? @martaSM30MRG, slÀng dig i vÀggen! Baby-G BGD-565TW-5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄt som kompis till enhörningsklockan?? @martaSM30MRG, slÀng dig i vÀggen! Baby-G BGD-565TW-5
Du vet vad....10 röster pÄ TVB
9 röster pÄ TCC
1 röst i form av
Ni gör det inte lÀttare för mig!
Edit
Och dÀr kom @roosterman, 10 - 10 JÀmnt skÀgg..
DÄ blir det bÄda10 röster pÄ TVB
9 röster pÄ TCC
1 röst i form av
Edit
Ser inte bÀttre ut. Sen att jag blir utkastad hemifrÄn och fÄr sova pÄ gatan gör ingetDÄ blir det bÄda
Gatumiljö Àr nÄt dom klockorna bÄde tÄl och gillarSer inte bÀttre ut. Sen att jag blir utkastad hemifrÄn och fÄr sova pÄ gatan gör inget
Bara att slÄ till med andra ord. KööööpGatumiljö Àr nÄt dom klockorna bÄde tÄl och gillar
- Du fÄr vÀrma dig pÄ vÄrt hamburgarhak iblandSer inte bÀttre ut. Sen att jag blir utkastad hemifrÄn och fÄr sova pÄ gatan gör inget
Det Àr alltid lika trevligt, bjuder du?- Du fÄr vÀrma dig pÄ vÄrt hamburgarhak ibland
Har legat en TCC pÄ Blocket i över en mÄnad (har dock ingen koll pÄ sÀljaren).Funderar lite pÄ nÀsta titanare och Àr inne pÄ dessa tvÄ, TVB alternativt TCC. Kan inte riktigt bestÀmma mig. Har TVA nu och visst vore det kul med bÄda Virtual Armour men samtidigt Àr det nÄgot med TCC som lockar.
HjÀlp mig att vÀlja
BlÄ tumme = TVB
Grön tumme = TCC
- Kan vÀl stödköpa nÄn fin GShock ocksÄDet Àr alltid lika trevligt, bjuder du?
DÄ blir det mÄnga bjudburgare (och mjukglass)- Kan vÀl stödköpa nÄn fin GShock ocksÄ
VaddÄ det Àr ju sÄ- Det Àr riktiga takter! SÄ brukar kvinnor resonera nÀr de handlar pÄ rea, sjÀlv ser jag det fortfarande som en utgift
(Detta bör ej framföras till RIs âplĂ„nbokâ!)
Jag gick in och kontrollrÀknade och det var jÀmnt skÀgg igen. Aldrig koncensus i dessa dagar, det Àr verkligen velpottornas tidevarv nuförtiden. SÄ det finns vÀl bara en sak att göra, köp en MR-G istÀllet sÄ att @Sorubim som röstade har nÄgot att trendanalysera.10 röster pÄ TVB
9 röster pÄ TCC
1 röst i form av
Edit
den dÀr fÄr du aldrig sÀlja (om inte till mig dÄ ) men sÄ sjukt cool!Gomorron! Nedtrappning inför helgen med mr Cupcake.
Han kan fÄ sova pÄ höskullen bara han hjÀlper till pÄ gÄrdenGatumiljö Àr nÄt dom klockorna bÄde tÄl och gillar
Ahaaa, det var du som knep den Bra pris ju!!Icke-oköpte en stÄlis pÄ Blocket igÄr.
Sjukt pepp pÄ att fÄ hem den, kör med den nÀrmaste ersÀttaren jag har tillgÀnglig...