Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hell to the yes . Hade egentligen span pÄ annat men sÄ hörde man en stor fÄgel () viska i mitt öra: "tjööööörp"Ahaaa, det var du som knep den Bra pris ju!!
Jahop kan tÀnkas att man klicka hem en g-shock innan man la sig igÄr
Blir lite paket öppning i veckan som kommer sen dÄ.
Dagens jobb G kör lite grönt sÄ kanske man inte tÀnker pÄ allt regn som ska komma
SÀllan man ser nÄgon 2200 hÀr, tycker ÀndÄ det Àr en lyckad modell. Verkar pÄ recensioner vÀldigt bekvÀm
Ja den Àr inte alls dum, de Ànda som stör mig med den Àr att displayen Àr lite svÄr avlÀst i dÄligt ljus.SÀllan man ser nÄgon 2200 hÀr, tycker ÀndÄ det Àr en lyckad modell. Verkar pÄ recensioner vÀldigt bekvÀm
Men bara hypotetiskt va?KÀnde ni ocksÄ av tidsluckan som just passerade nÀr alla köpstopp upphörde att gÀlla under nÄgra minuter? Himla tur att den rÄkade slumpa sig just idag
Japp. Bara hypotetiskt sÄklart. Egentligen var det ju inte ens mitt fel. Men fÄr man en frÄga Àr det ju oartigt att sÀga nej.Men bara hypotetiskt va?
I en GT?! Klass.DÄ var nya Baby G döpt
I en GT?! Klass.