Hoppar över dopet. Men lite vardags-edge kan man kosta pÄ sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hoppar över dopet. Men lite vardags-edge kan man kosta pÄ sig
-Trevligt som vanligt! Lite funderingar och klockinspektioner mellan tuggornaBurgare med @Hans B 1955, rotade lÀngst ner i skrotlÄdan och hittade detta. 35th Anniversary fick följa med mig hem igen
NÀsta vecka kanske det Àven trillar in en ny titanare för min del, vad det blir ÄterstÄr att se, tack till alla er som röstade och uppmuntrar denna galenskap
SkrotlĂ„dan mĂ„ste fyllas, sĂ„ Ă€r det. Ăven magen. Dom hĂ€lsar och tackar för fikabrödet hĂ€r hemma!-Trevligt som vanligt! Lite funderingar och klockinspektioner mellan tuggorna
LÀmpliga objekt för pÄfyllning i skrotlÄdorna diskuterades.
Kameleont var ordet, sa Bull.Ja visst Àr den! En riktigt liveklocka, sjukt svÄrt att fÄ till hur den egentligen ser ut pÄ foto. En kameleont deluxe beroende pÄ hur ljuset faller pÄ den
As always.... BrilliantDĂ„ var det dags igen.
Trevlig helg, gott folk!
TÀnk att man Àr sÄ olika. Jag har klocka pÄ mig 24/7, kÀnner mig helt naken utanSov med klockan pÄ inatt, det hÀnder inte ofta. FÄ klockor som mÀrks sÄ lite som en G-Shock
What about elevensies? Luncheon? Afternoon tea? Dinner? Supper? He knows about them, doesn't he?God förmiddag!
Kanske snart dags för andra frukosten?
"à h neeeej, Ärsvisning i displayen! Jag dööööör!!!"
Andra frukosten avklarad hÀrGod förmiddag!
VĂ€lkommen tillbaksPĂ„ svampsafari....
DW-003"à h neeeej, Ärsvisning i displayen! Jag dööööör!!!"
SkÀmt Äsido, frÀsig modell! Referens?
RÀtt klock till rÀtt tillfÀlle #leoslekland
God förmiddag!