Oklart tema. Ăr det en kurs i hitta vilse?Stressig morgon men hittills över 90 startande iaf trots grĂ„vĂ€dret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oklart tema. Ăr det en kurs i hitta vilse?Stressig morgon men hittills över 90 startande iaf trots grĂ„vĂ€dret
#helsingborg?
Tack! Det hÀnde nÄt med mig under OWG... Körde en Certina under Mars mÄnad och sedan dess Àr det min trogna GD-350 som fÄr minst 90% av tiden och Marsklockan resten med nÄgra fÄ undantag!VÀlkommen tillbaks
As always.... Brilliant
Blir nog mindre uppdaterade för mig med frÄn o med nÀsta veckaTack! Det hÀnde nÄt med mig under OWG... Körde en Certina under Mars mÄnad och sedan dess Àr det min trogna GD-350 som fÄr minst 90% av tiden och Marsklockan resten med nÄgra fÄ undantag!
Jag kollar till Er ibland men nÄn storstilad comeback tror jag inte pÄ... Just nu iaf!
En Panna i ladugÄrden Àr vÀl inte fel....Blir nog mindre uppdaterade för mig med frÄn o med nÀsta vecka
Panerai Pam 176 i titan rÄkade komma in. NÄn MRG kan fÄ flytta om kÀrleksaffÀren blir allvarlig, aka zonae Àr sÀkrad dock. Men fÄr se blir inga hastiga beslut
Ne de funkar bra haft 3 st redan dÀr, detta blir den 4e.En Panna i ladugÄrden Àr vÀl inte fel....
NoooooooooHÀr Àr en bild till alla med ocd. trevlig helg
- Ăh, du har ju missat att linjera etiketterna eller korkarnaHĂ€r Ă€r en bild till alla med ocd. trevlig helg
OCD...Nu blir det rygglÀge ett tag.
Afternoon tea blev det i alla fall. Och afternoon titan.What about elevensies? Luncheon? Afternoon tea? Dinner? Supper? He knows about them, doesn't he?
HÀr Àr en bild till alla med ocd. trevlig helg
Vad skönt att det inte bara var jag som sĂ„g detta som det övergripande problemet...- Ăh, du har ju missat att linjera etiketterna eller korkarna
Men etiketterna!!?HÀr Àr en bild till alla med ocd. trevlig helg
Bara jĂ€velskap, stĂ€llde alla kapsyler rĂ€tt utom en. Det gĂ„r inte fĂ„ bĂ„de etikett och kapsyl lika. HĂ€r Ă€r en dĂ€r jag anvĂ€nde en stĂ„llinjal för att fĂ„ alla kapsyler rĂ€ttĂr det bara jag som trodde att han jĂ€vlades med OCD-folket? Att det var sĂ„ uppenbart alltsĂ„.
Den fina MRGn Àr ok som sned, men kolla balansen pÄ lÀnken
#helsingborg?