Japanska auktionssidor Àr verkligen en högre level att Äka dit med en tom plÄnbok som resultat
StÀmmer bra! PÄ tal om tom plÄnbok, behöver du en extra drÀng ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japanska auktionssidor Àr verkligen en högre level att Äka dit med en tom plÄnbok som resultat
Japp de behövs men finns inte utrymme ekonomisktStÀmmer bra! PÄ tal om tom plÄnbok, behöver du en extra drÀng ?
Du har vÀl full koll nu vilka boxar som hör till vilka klockor ?Ska förflytta lite förpackningar
"Nackdelen" med att ha en skock G-shocks (Finns nÀstan lika mÄnga boxar till..)
Min gamla tror jag. Bra pris. 1800 Àr ungefÀr vad bara band och bezel kostar.Avslutad - G-Shock GW-S5600-1JF Carbon-Titan
SÀljer en Casio G-Shock GW-S5600-1JF. En trevlig och lite mer svÄrfÄngad pjÀs eftersom det Àr en sÄ kallad Japan-only modell. Metall i titan och strap av kolfiber vilket gör den till den lÀttaste av alla G-Shocks. Kommer full set och med ett helt nytt ombyte vid sidan om (strap + bezel). Bandet...klocksnack.se
Dagens tips
Ăr den inte sĂ„ld Ă€nnuFĂ„r spika upp den pĂ„ vĂ€ggen snart som ladugĂ„rds klocka
Nope inte ett enda pmĂr den inte sĂ„ld Ă€nnu
Japp kanon pris tror jag gav 2 k för min för ett par Är sen o dÄ inga extra tillbehörMin gamla tror jag. Bra pris. 1800 Àr ungefÀr vad bara band och bezel kostar.
Fasen va kul KÀnns som att den hamnade rÀtt
Jag tÀnker att om 40 Är printar man ut sina egna resin-delar.Detta fick mig att reflektera. Om vi pratar om klockorna till exempel om 40 Är sÄ kommer ju i alla fall resinklockorna inte bli sÄ kul.
Ett exempel l en 5035 eller liknande kommer troligtvis sakna bezel, precis som de gamla dw5000. Vilket Àr trist
Titansquares, stÄlisar och denna mr-g tex kommer i alla fall troligtvis att hÄlla ihop i konstruktionen och originaldelarna sitta kvar med patina
Mjukvaran Àr som sagt en helt annan sak lite skrÀmmande att tÀnka pÄ en vintage g-shock.
21 minuter senare och den hÀr Àr fortfarande inte sÄld?!
Avslutad - GWG-1000
SÀljes eller bytes en av de bÀsta G-shock du kan köpa för (rimliga) pengar! Skick: fint skick, finns lite mindre mÀrken pÄ bezeln och en del pÄ spÀnnet som det blir. Men inget allvarligt. En G-shock sÄ ska anvÀndas. Tillbehör: LÄda, manual. Allt som allt en av de bÀsta G-shock du kan köpa...klocksnack.se
Jag kör en liten Hype nu i trÄden sÄ du fÄr den sÄld sÄ du fÄr in pengar.Snart gÄtt för lÄng tid med sÄ en stor velare som jag Àr hinner fÄ Ägren
Vi fÄr se, ingen klocka som kommer bli billigare. DÄ fÄr den stanna. Tycker fortfarande estetiskt att det Àr nog bÀsta G för mig och kunde nog varit nÀra owg med den om den var tunnare och lite mindre Gulfmastern Àr dock ruggigt bra med.
Jag kör en liten Hype nu i trÄden sÄ du fÄr den sÄld sÄ du fÄr in pengar.
lÀnge sen den satt pÄ nu, stor men jÀvligt cool
Japp blir ju sÀkert ett Äterfall igen dÄ. Ja verkligen grymt pÄ svart band den fÄr sitta pÄ nu resten av dagenHaha blir ju dock jobbigare för mig dÄ nÀr jag ser alla MM och Àr utan
Bra pÄ svart band med!
MummaBlev inspirerad av alla GWG i trÄden. Fick bli klockbyte.