• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Morn regnigt o smÄkallt
PXL_20230828_034346356.jpg

InsĂ„g precis att jag har aldrig haft klassikern 6900 😼

Vilken Ă€r den frĂ€sigaste GW-varianten av denna med positiv display? 😃

Jag slĂ„r ett slag för den ”vanliga” svarta men med band frĂ„n GW-5000. Kanske lite trĂ„kig, men Ă€ndĂ„ en oslagbar kombination!
Jag tÀnker likadant fast med kombilÀnken. Förvisso inte frÀsigt pÄ nÄgot sÀtt alls...

InsĂ„g precis att jag har aldrig haft klassikern 6900 😼

Vilken Ă€r den frĂ€sigaste GW-varianten av denna med positiv display? 😃
Jag slĂ„r ett slag för den ”vanliga” svarta men med band frĂ„n GW-5000. Kanske lite trĂ„kig, men Ă€ndĂ„ en oslagbar kombination!
Jag tÀnker likadant fast med kombilÀnken. Förvisso inte frÀsigt pÄ nÄgot sÀtt alls...
6900 passar bra ihop med kombi.
PXL_20220704_114726339-02.jpeg

Tror jag har solat tillrÀckligt för idag sÄ lÀgger mig i skuggan en stund.

20230828_154318.jpg

Jag lÀste ju redan innan första resan om Rhodosmyggen. Och de var besvÀrliga förra gÄngen. Men nu kÀnns det Ànnu vÀrre. Det blir stora bulor som kliar förskrÀckligt. SÄ hÀr har jag inte blivit besvÀrad av myggbett förut. Tur att de inte Àr sÄ mÄnga hÀr ÀndÄ.
Har köpt en salva som lindrar mot olika bett och stick.

20230828_152951.jpg

Tack för alla bilder, den fĂ„r stanna nu Ă€ndĂ„ mr Velig 😅 Ingen bra vinterklocka kanske men en solig varm dag som denna sĂ„ đŸ‘ŒđŸ»
DE959704-1A0F-4CB5-95B9-47764442F95D.jpeg

(Har ju inte testat fÀrgglatt band Àn heller
.)
Den dÀr fÄr du aldrig sÀlja, sÄlde ju min första och Ängrar det enormt, nu Àr ja inne pÄ min andra och den kommer att vara kvar lÀÀÀnge :p

Sabla fin den hÀr. GrÄ och orange borde mixas oftare
IMG_20230828_150616.jpg
Var sjÀlv lite sugen pÄ den dÀr, bra fÀrgkombo verkligen!

Tillbaka
Topp