Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag slĂ„r ett slag för den âvanligaâ svarta men med band frĂ„n GW-5000. Kanske lite trĂ„kig, men Ă€ndĂ„ en oslagbar kombination!InsĂ„g precis att jag har aldrig haft klassikern 6900
Vilken Àr den frÀsigaste GW-varianten av denna med positiv display?
InsÄg precis att jag har aldrig haft klassikern 6900
Jag tĂ€nker likadant fast med kombilĂ€nken. Förvisso inte frĂ€sigt pĂ„ nĂ„got sĂ€tt alls...Jag slĂ„r ett slag för den âvanligaâ svarta men med band frĂ„n GW-5000. Kanske lite trĂ„kig, men Ă€ndĂ„ en oslagbar kombination!
InsÄg precis att jag har aldrig haft klassikern 6900
Jag slĂ„r ett slag för den âvanligaâ svarta men med band frĂ„n GW-5000. Kanske lite trĂ„kig, men Ă€ndĂ„ en oslagbar kombination!
6900 passar bra ihop med kombi.Jag tÀnker likadant fast med kombilÀnken. Förvisso inte frÀsigt pÄ nÄgot sÀtt alls...
Ser att du har fullt upp dÀr i bakgrundenNu har den hoppat igÄng iaf, blir att lÄta den ladda ett par timmar sen ta och confa
Ăr farligt lĂ€tt att fĂ„ timmarna att gĂ„ med BG3Ser att du har fullt upp dĂ€r i bakgrunden
Jag tÀnker likadant fast med kombilÀnken. Förvisso inte frÀsigt pÄ nÄgot sÀtt alls...
Har varit sugen pÄ att testa kombilÀnk ocksÄ! SÄg ju riktigt trevligt ut6900 passar bra ihop med kombi.
Köööööööp!Har varit sugen pÄ att testa kombilÀnk ocksÄ! SÄg ju riktigt trevligt ut
Den dÀr fÄr du aldrig sÀlja, sÄlde ju min första och Ängrar det enormt, nu Àr ja inne pÄ min andra och den kommer att vara kvar lÀÀÀngeTack för alla bilder, den fÄr stanna nu ÀndÄ mr Velig Ingen bra vinterklocka kanske men en solig varm dag som denna sÄ
(Har ju inte testat fĂ€rgglatt band Ă€n hellerâŠ.)
Var sjÀlv lite sugen pÄ den dÀr, bra fÀrgkombo verkligen!Sabla fin den hÀr. GrÄ och orange borde mixas oftare