• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tack för alla bilder, den fĂ„r stanna nu Ă€ndĂ„ mr Velig 😅 Ingen bra vinterklocka kanske men en solig varm dag som denna sĂ„ đŸ‘ŒđŸ»
DE959704-1A0F-4CB5-95B9-47764442F95D.jpeg


(Har ju inte testat fÀrgglatt band Àn heller
.)
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Tack för alla bilder, den fĂ„r stanna nu Ă€ndĂ„ mr Velig 😅 Ingen bra vinterklocka kanske men en solig varm dag som denna sĂ„ đŸ‘ŒđŸ»
DE959704-1A0F-4CB5-95B9-47764442F95D.jpeg


(Har ju inte testat fÀrgglatt band Àn heller
.)
Funkar nog rĂ€tt bra i snöstormen med 👌
Jo bra beslut att behÄlla, jag kommer inte sÀlja min
DÀremot sÄ sÀker thai chi nytt hem givetvis till ett vettigt pris hÀr i trÄden
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Borde iof kunna gĂ„ som arbetsutrustning đŸ‘ŒđŸ»
Gillar hur index Àr grÄ pÄ den dÀr mot de fÀrgade siffrorna, blir en bra kontrast!
Pinsamt nog sĂ„ försökte jag med min revisor en gĂ„ng att dra av en klocka hĂ€vda att jag skulle ha den till tankdisken đŸ€Ł men han tog ner mig pĂ„ jorden .

Ja jag gillar verkligen denna modellen mycket
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Är det nĂ„got jag missat? Varför gĂ„r de för mer pĂ„ Tradera Ă€n nypris? SvĂ„rt att göra fynd nĂ€r folk Ă€r bereda att betala vad som helst 😆

Screenshot_20230827_184239_Tradera.jpg
Screenshot_20230827_184312_Amazon Shopping.jpg
SĂ„lde lite klĂ€der via Sellpy och blev förvĂ„nad nĂ€r de vĂ€rderade vissa plagg högre Ă€n vad jag betalade för dom nya. Men det verkar alltsĂ„ vara en grej att köpa anvĂ€nda prylar dyrt 😅
 
Topp