RĂ„kade ropa hem den hĂ€r smurfen pĂ„ Tradera. Ănskar jag hade större handlederâŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu har den hoppat igÄng iaf, blir att lÄta den ladda ett par timmar sen ta och confa
Mudman hÀr ocksÄ idag... Àven om grÄ camo och orange var snÀppet coolareSabla fin den hÀr. GrÄ och orange borde mixas oftare
Den kan fĂ„ komma och bo hĂ€r om du tröttnarRĂ„kade ropa hem den hĂ€r smurfen pĂ„ Tradera. Ănskar jag hade större handlederâŠ
Den dÀr fÄr du aldrig sÀlja, sÄlde ju min första och Ängrar det enormt, nu Àr ja inne pÄ min andra och den kommer att vara kvar lÀÀÀnge
Killar⊠jag har gjort en god gÀrning idag:Kommer en till med Äratal
GÄr det bra?Försöker hitta snabba lösningar
NĂ€GĂ„r det bra?
Tack för stödetKöööööööp!
Har du provat att kurera dig en ny G? Det Àr ju mirakelmedicin mot det mesta tÀnker jagNÀ
Har fortfarande sjuk klÄda efter jordgetingen, om de nu va de kan vart bi med fan man undrar va som hÀnder i kroppen efter ett sÄnt stick.
Upplever mig mer trött Àn vanligt efter sticket Àn innan
Ja du har sÀkert rÀtt typiskt man ska dra till gymmet ikvÀll. Ska köra vila fredag, lörd o söndag samt Àta fritt dÄ. Frugan ska tÀvla sÄ blir Àven fritt frÄn gÄrden lÀngtar yejjHar du provat att kurera dig en ny G? Det Àr ju mirakelmedicin mot det mesta tÀnker jag
Men lite mer seriöst kanske Àr kroppen som behöver vila frÄn all aktivitet
Ja verkligen, ja bestÀllde en till bezel till min ,fast den inte Àr dÄlig sÄ Àr det skönt att ha en reservSÄhÀr 24h senare vet jag inte hur jag tÀnkte faktiskt, glad ingen nappa
MÄnga riktigt coola GW i trÄden redan, jag blev lite nyfiken sÄ jag kollade shockbase vad det finns för olika varianter. Den hÀr var attans tuff , GW-6900B-1:InsÄg precis att jag har aldrig haft klassikern 6900
Vilken Àr den frÀsigaste GW-varianten av denna med positiv display?
Ja verkligen, ja bestÀllde en till bezel till min ,fast den inte Àr dÄlig sÄ Àr det skönt att ha en reserv
NĂ€
Har fortfarande sjuk klÄda efter jordgetingen, om de nu va de kan vart bi med fan man undrar va som hÀnder i kroppen efter ett sÄnt stick.
Upplever mig mer trött Àn vanligt efter sticket Àn innan
Ja du har sÀkert rÀtt typiskt man ska dra till gymmet ikvÀll. Ska köra vila fredag, lörd o söndag samt Àta fritt dÄ. Frugan ska tÀvla sÄ blir Àven fritt frÄn gÄrden lÀngtar yejj
MÄnga riktigt coola GW i trÄden redan, jag blev lite nyfiken sÄ jag kollade shockbase vad det finns för olika varianter. Den hÀr var attans tuff , GW-6900B-1:
Kanske svÄrfÄngad iom att det Àr tretton Är sedan release.
https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=GW-6900B-1&subseries=GW-6900&series=6900