• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

RĂ„kade ropa hem den hĂ€r smurfen pĂ„ Tradera. Önskar jag hade större handleder


IMG_9719.jpeg
 
NĂ€đŸ€Ł
Har fortfarande sjuk klÄda efter jordgetingen, om de nu va de kan vart bi med fan man undrar va som hÀnder i kroppen efter ett sÄnt stick.
Upplever mig mer trött Àn vanligt efter sticket Àn innan
Har du provat att kurera dig en ny G? Det Ă€r ju mirakelmedicin mot det mesta tĂ€nker jag 🙄

Men lite mer seriöst kanske Ă€r kroppen som behöver vila frĂ„n all aktivitet đŸ’Ș😳
 
Har du provat att kurera dig en ny G? Det Ă€r ju mirakelmedicin mot det mesta tĂ€nker jag 🙄

Men lite mer seriöst kanske Ă€r kroppen som behöver vila frĂ„n all aktivitet đŸ’Ș😳
Ja du har sÀkert rÀtt typiskt man ska dra till gymmet ikvÀll. Ska köra vila fredag, lörd o söndag samt Àta fritt dÄ. Frugan ska tÀvla sÄ blir Àven fritt frÄn gÄrden lÀngtar yejj
 
InsĂ„g precis att jag har aldrig haft klassikern 6900 😼

Vilken Ă€r den frĂ€sigaste GW-varianten av denna med positiv display? 😃
MĂ„nga riktigt coola GW i trĂ„den redan, jag blev lite nyfiken sĂ„ jag kollade shockbase vad det finns för olika varianter. Den hĂ€r var attans tuff 😎, GW-6900B-1:
GW6900B1.png

Kanske svĂ„rfĂ„ngad iom att det Ă€r tretton Ă„r sedan release. đŸ€”
https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=GW-6900B-1&subseries=GW-6900&series=6900
 
NĂ€đŸ€Ł
Har fortfarande sjuk klÄda efter jordgetingen, om de nu va de kan vart bi med fan man undrar va som hÀnder i kroppen efter ett sÄnt stick.
Upplever mig mer trött Àn vanligt efter sticket Àn innan
Ja du har sÀkert rÀtt typiskt man ska dra till gymmet ikvÀll. Ska köra vila fredag, lörd o söndag samt Àta fritt dÄ. Frugan ska tÀvla sÄ blir Àven fritt frÄn gÄrden lÀngtar yejj

TrĂ€ning Ă€r ju bra men glöm inte bort lyssna pĂ„ kroppen med musklerna försvinner inte direkt 😜 LĂ„ter ju som du fĂ„tt en allergisk reaktion om Ă€n mindre. Blev getingstucken igĂ„r sjĂ€lv vilket ledde till mindre huvudvĂ€rk efterĂ„t, rĂ€ckte det. Sticket i sig var dock inte sĂ„ farligt men bara andra ggn nĂ„gonsin, har en ”viss” rĂ€dsla för 🐝
 
Tillbaka
Topp