Precis sÄ. Kunde inte sagt det bÀttre sjÀlvDen perfekta lösningen pÄ lÀnk- eller bandproblematiken . Det finns inga problem, bara för fÄ G-Shocks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Precis sÄ. Kunde inte sagt det bÀttre sjÀlvDen perfekta lösningen pÄ lÀnk- eller bandproblematiken . Det finns inga problem, bara för fÄ G-Shocks.
Stollar. Man fÄr bara plocka sÄnt man vet Àr schysst. Annars Àr det ju farligt pÄ riktigt.Ja sÄ Àr det ju. MÄnga som hamnar pÄ IVA varje Är för att de rÄkat fÄ med en giftig svamp i korgen.
Ăr 5000U grĂ„svart i resinmaterialet, eller Ă€r det kameran som luras?Det hĂ€r var jag inte beredd pĂ„. Den nya jag fĂ„ngade in Ă€r tillverkad ungefĂ€r ett Ă„r efter den första jag skaffade. Har lĂ€st och uppfattat att GW-5000U har tröga knappar beroende pĂ„ att knappen sitter typ halvvĂ€gs in pĂ„ hĂ€varmen som sköter trycket pĂ„ modulen. Liten hĂ€varm = trög knapp. Okej, inge kul men rimligt.
...sÄ provar jag den nya, och den har ju mÀrkbart mjukare knappar! Upplevs ungefÀr som min första jag köpte, GW-M5610. Det gÄr att trycka utan att anvÀnda tumnageln, men man fÄr ta i lite.
Om man jÀmför med den första GW-5000U jag köpte sÄ Àr det fullstÀndigt omöjligt att trycka pÄ knapparna utan hjÀlp av tumnagel, och med tumnageln kÀnns det ju nÀstan som den vill vika sig.
SĂ„ en liten uppgradering tycks ha skett helt enkelt!
Ja, jag skulle nog sĂ€ga lite grĂ„svart. JĂ€mför med GW-B5600, den Ă€r mörkare. Ingen jĂ€tteskillnad, men vid en direkt jĂ€mförelse sĂ„ Ă€r det allt skillnad. 5000U Ă€r snyggare fĂ„r jag nog sĂ€ga. Men knapparna pĂ„ 5600 Ă€r lĂ€ttare att trycka pĂ„.Ăr 5000U grĂ„svart i resinmaterialet, eller Ă€r det kameran som luras?
Jag har en 5000 utan U, som upplevs helsvart. Dessutom med tröga knappar...
Du fÄr vÀl anstrÀnga dig lite hÄrdare!Fick inte sparken ikvÀll heller, och lyckades komma hem helskinnad
Men imorrn Àr je en helt ny dag lixom
Grym trio! Nu blev jag sugen pÄ en stÄlis igenHÄll i er, nu blir det monsterpost nÀr ni fÄr hÀnga med pÄ inspektionsrunda och rengöringsnörderi.
Objektet det gÀller Àr GMW-B5000 köpt via Blocket, kvitto medföljde och det avslöjar att den Àr köpt ny 230710.
Vi börjar med att plocka isÀr den, men lite overkill att plocka ur modulen sÄ det hoppar vi .
Hittar en del allmÀnt smuts i de vanliga gömmorna under bezelkanten och mycket gött ludd i spÀnnet. LÀnkarna Àr lite solkiga av död hud och fett i skrymslena mellan lÀnkarna.
Passar pÄ att korta lÀnkarna redan nu. Har ju mall i form av ett par andra GMW-B5000.
Bilden nedan visar hur det ser ut efter att ha lagt lÀnken pÄ en handduk och borstat lÀtt med en mjuk tandborste med lite tvÄl och vatten. SÄ se till att tvÀtta lÀnkarna emellanÄt, de Àr Àckligare Àn man tror.
SÄ dÀr, alla delar rengjorda. Dags att skölja mycket och torka noga.
Nu till det man inte bör göra, inspektera med makrolins och blixt .
Bara att montera ihop hĂ€rligheten. Ăven mycket noga att sĂ€tta ihop alla sju överblivna lĂ€nkbitar (ja, mina handleder pĂ„minner om krĂ„kfötter) sĂ„ att de inte kommer bort.
Ăverlag extremt bra skick, pĂ„ en iofs ganska fĂ€rskt uttagen skönhet. Supernöjd!
Bjuder pÄ treenigheten ocksÄ
Ja dom kompletterar varandra riktigt bra .Grym trio! Nu blev jag sugen pÄ en stÄlis igen
Tack, med lite tur landar det tvÄ titanare imorgon. Som ett barn kvÀllen innan julafton just nu Du fÄr gÀrna sÀga till om din lila stÄlis ska lÀmna nÄgon gÄng!Ja dom kompletterar varandra riktigt bra .
Men jag tycker nog att dina titanisar kompletterar varandra Ànnu bÀttre
OMG, lyckost! TVB och TCC?Tack, med lite tur landar det tvÄ titanare imorgon. Som ett barn kvÀllen innan julafton just nu Du fÄr gÀrna sÀga till om din lila stÄlis ska lÀmna nÄgon gÄng!
Ugh, du fick mig att vÀnda pÄ telefonen... och sÄ hÀr tidigt pÄ morgonen... livet Àr hÄrt.