Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Satte in en lite Àldre negativ modul i min gula DW6900, tycker det passar bra! Men noterade Àven att Àr inte alla siffror/tecken större Àn pÄ nya dw6900? KÀnns fetare jÀmnfört med nya modeller som har tunna siffror.
StÀmmer helt... pÄ min 6900BB Àr siffror fetare Àn pÄ de med positiva 6900Feta siffror Àger. Vissa moduler tycker jag har fetare siffror iaf pÄ fyrkantsidan. T ex DW-5600BB-1ER.
#keeperJobbigt nÀr man i tanken ska försöka vÀlja om nÄgon ska lÀmna men man gillar bÀgge
Det dÀr Àr ju din bÀsta MR-G!Jobbigt nÀr man i tanken ska försöka vÀlja om nÄgon ska lÀmna men man gillar bÀgge
Japp de vill till den om man ska kunna skaka loss pengar.Det dÀr Àr ju din bÀsta MR-G!
Jag kan bara hÄlla med. Jag gillar MB6 för dÄ Àr det ingen tvekan om att klockan visar rÀtt tid, förutsatt av svartkonsterna fungerat sÄklart. Men min 40-jubileumssquare gÄr tÀmligen exakt utan MB6. En brÄkdel av en sekund diff sedan jag fick den.Den hÀr Àr sÄ lyckad. Kan inte komma pÄ nÄt att klaga pÄ, inte ens avsaknaden av MB6 och solar gör nÄgot.
Luminor hÄller nog bÀttre vÀrde ... sÀlj MR-GnJobbigt nÀr man i tanken ska försöka vÀlja om nÄgon ska lÀmna men man gillar bÀgge
De Àr rÀtt stor skillnad mellan MRG och MTG nÀr man anvÀnt bÀggeLuminor hÄller nog bÀttre vÀrde ... sÀlj MR-Gn
Jag förstÄr inte hajpen och vitsen med MR-G alls..... vad Àr det som gör att den Àr sÄ mycket bÀttre Àn MT-G?
Kan du inte förhandla dig till 50% rabatt pÄ TCCn?Antiklimax, min TCC saknade ytterboxen samt tillbehören vid leverans sÄ den Äker i retur DÀremot fick jag Àven hem TVB idag och den Àr verkligen lÀcker sÄ jag Àr glad oavsett
Jag blev bitter sÄ den gick med vÀndande post.Kan du inte förhandla dig till 50% rabatt pÄ TCCn?
VarifrÄn var det? SÄ kan man hÄlla lite koll pÄ "B-stock"-artiklarJag blev bitter sÄ den gick med vÀndande post.
Om du bestÀmmer dig för att slÀppa den fÄr du gÀrna dra ett pmSjÀlv Àr man i tankarna om man ska sÀlja min Àlskade Frogman (GWF-A1000XC-1AJF) för att kanske finansiera en MRG...Behöver hitta en ledig MRG först
@hepanterSjÀlv Àr man i tankarna om man ska sÀlja min Àlskade Frogman (GWF-A1000XC-1AJF) för att kanske finansiera en MRG...Behöver hitta en ledig MRG först
Alla MRG bör stanna i lagÄrden. Och bli fler
HÄller med att leva som grottmÀnniska Àr ett bÀttre alternativ o ha 2 mrg o en pannaAlla MRG bör stanna i lagÄrden. Och bli fler
En av de bÀsta jag hade av titan squares de dÀr
Ska ha det i Ätanke samma om du funderar pÄ att slÀppa MRGnOm du bestÀmmer dig för att slÀppa den fÄr du gÀrna dra ett pm
Idag Ă„ks det hem tidigt. Ăr ju Ă€ndĂ„ lillördag