• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jobbigt nĂ€r man i tanken ska försöka vĂ€lja om nĂ„gon ska lĂ€mna men man gillar bĂ€gge đŸ„č
PXL_20230830_110004692.PORTRAIT~2.jpg
PXL_20230830_110031172.PORTRAIT.jpg
PXL_20230830_062724859.jpg

Panerai Ă€r ju grym men borde va enklare fĂ„ tag i igen, samtidigt har du ju en vĂ€ldigt bra mrg med vilket försvĂ„rar 🙈

#Ă€ndĂ„bradilemmaattha# 🙂
 
Gulfmaster hela dagen idag

79E28442-0646-42C6-8207-C2F506A01898.jpeg


AnmĂ€lt mig till en löparklubb (online) nu i höst. SĂ„klart roligare, och nog Ă€ndĂ„ bra, med vettig klocka till. NĂ„gon som kör löpning med ex gdb-h1000/gdb-200 etc? Och kan ge nĂ„gra synpunkter. Eller om jag ska gĂ„ för en Suunto men G-shock anvĂ€nder jag ju till mer Ă€n bara löpning sĂ„ kĂ€nns ju roligare Ă€ndĂ„ đŸ€”
 
Gulfmaster hela dagen idag

79E28442-0646-42C6-8207-C2F506A01898.jpeg


AnmĂ€lt mig till en löparklubb (online) nu i höst. SĂ„klart roligare, och nog Ă€ndĂ„ bra, med vettig klocka till. NĂ„gon som kör löpning med ex gdb-h1000/gdb-200 etc? Och kan ge nĂ„gra synpunkter. Eller om jag ska gĂ„ för en Suunto men G-shock anvĂ€nder jag ju till mer Ă€n bara löpning sĂ„ kĂ€nns ju roligare Ă€ndĂ„ đŸ€”
Ingen GBD har SIG, vad jag vet. Lite av en dealbreker för mig.. (jag springer iofs inte heller.. 😅)
 
Ingen GBD har SIG, vad jag vet. Lite av en dealbreker för mig.. (jag springer iofs inte heller.. 😅)

Vad Ă€r SIG? 👀
Lutar nog Ă„t en gbd-h1000 om jag ska ha en smart G-shock, har iof redan haft och sĂ„lt en men men
 kontra Suunto Ă€r ju solar vĂ€ldigt bra! Garmin kĂ€nns sĂ„ sjukt ”Svensson” sĂ„ bara nej dĂ€r oavsett 🙈
 
Vad Ă€r SIG? 👀
Lutar nog Ă„t en gbd-h1000 om jag ska ha en smart G-shock, har iof redan haft och sĂ„lt en men men
 kontra Suunto Ă€r ju solar vĂ€ldigt bra! Garmin kĂ€nns sĂ„ sjukt ”Svensson” sĂ„ bara nej dĂ€r oavsett 🙈
Testa en Amazfit T-rex om du vill komma bort frÄn Svensson. Den pÄminner i alla fall om en G-Shock. Första varianten Àr vÀldigt mycket pengapang.

Edit: Du fĂ„r ju fler slantar att lĂ€gga pĂ„ G-Shock om inte annat 😉

 
Senast Àndrad:
Testa en Amazfit T-rex om du vill komma bort frÄn Svensson. Den pÄminner i alla fall om en G-Shock. Första varianten Àr vÀldigt mycket pengapang.

Edit: Du fĂ„r ju fler slantar att lĂ€gga pĂ„ G-Shock om inte annat 😉


Faktiskt haft en amazfit men deras absolut billigaste. T-Rex kolla jag lite pĂ„ dĂ„ med, men vet inte. Blir ju dyrare köpa en Pro/2 Ă€n gshock som kan passa för Ă€ndamĂ„let. Eller sĂ„ fĂ„r jag sluta tĂ€nka pĂ„ att mĂ€ta avstĂ„nd/tempo etc och anvĂ€nda en app pĂ„ mobilen (som Ă€ndĂ„ mĂ„ste med pga online man fĂ„r passen) och GWG/6900 eller nĂ„got pĂ„ armen đŸ€“
 
Faktiskt haft en amazfit men deras absolut billigaste. T-Rex kolla jag lite pĂ„ dĂ„ med, men vet inte. Blir ju dyrare köpa en Pro/2 Ă€n gshock som kan passa för Ă€ndamĂ„let. Eller sĂ„ fĂ„r jag sluta tĂ€nka pĂ„ att mĂ€ta avstĂ„nd/tempo etc och anvĂ€nda en app pĂ„ mobilen (som Ă€ndĂ„ mĂ„ste med pga online man fĂ„r passen) och GWG/6900 eller nĂ„got pĂ„ armen đŸ€“
Jag har kört GPR-B1000 nĂ€r jag cyklat för att fĂ„ in rundan 😀
 
Faktiskt haft en amazfit men deras absolut billigaste. T-Rex kolla jag lite pĂ„ dĂ„ med, men vet inte. Blir ju dyrare köpa en Pro/2 Ă€n gshock som kan passa för Ă€ndamĂ„let. Eller sĂ„ fĂ„r jag sluta tĂ€nka pĂ„ att mĂ€ta avstĂ„nd/tempo etc och anvĂ€nda en app pĂ„ mobilen (som Ă€ndĂ„ mĂ„ste med pga online man fĂ„r passen) och GWG/6900 eller nĂ„got pĂ„ armen đŸ€“
Sant. Och du mĂ„ste ju Ă€ndĂ„ ha en G-Shock pĂ„ andra armen oavsett 😬...
 
Tillbaka
Topp