Ja den Ă€r snart en mĂ„nad gammal sĂ„ det Ă€r nog dagsĂr dags att uppdatera den bilden...![]()
Var en stund sedan Jag var inne Ibsens trÄd och det första jag möts över Àr detta, imponerande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja den Ă€r snart en mĂ„nad gammal sĂ„ det Ă€r nog dagsĂr dags att uppdatera den bilden...![]()
Har en förkÀrlek till det gula och det röda.Den gör sig jÀkligt bra med det gula bandet!
Jag köpte en (till) -1A9 som ju normalt har gult band och kör den med rött band, tanken varandes att det lirar med den röda funktionsindikatorn,Har en förkÀrlek till det gula och det röda.
MÄste nog köpa nÄgon av dem, det gula Àr riktigt bra, i alla fall pÄ bild![]()
Jag köpte en (till) -1A9 som ju normalt har gult band och kör den med rött band, tanken varandes att det lirar med den röda funktionsindikatorn,
![]()
Det gula bandet passar bra pÄ -1A9 men tycker nÀstan det blir Ànnu bÀttre pÄ en -1A3 av @spammerstakeahike bilder att döma, Àven dÀr lirar ju bandet med funktionsindikatorn. KÀnns som att Casio kanske inte riktigt matchat optimalt... Ett annat exempel Àr ju DC bandet som jag tycker passar allra bÀst pÄ den vanliga svarta -1A modellen dÀr fÀrgtonerna harmoniserar perfekt med texten pÄ bezeln,
![]()
NÄja, som tur Àr det ju enkelt att mixa till det sjÀlv (fast bezel byte Àr halvknöligt).
Bra redogjort! Det tackar jag för. DÄ ver jag mer vad jag ska handlaJag köpte en (till) -1A9 som ju normalt har gult band och kör den med rött band, tanken varandes att det lirar med den röda funktionsindikatorn,
![]()
Det gula bandet passar bra pÄ -1A9 men tycker nÀstan det blir Ànnu bÀttre pÄ en -1A3 av @spammerstakeahike bilder att döma, Àven dÀr lirar ju bandet med funktionsindikatorn. KÀnns som att Casio kanske inte riktigt matchat optimalt... Ett annat exempel Àr ju DC bandet som jag tycker passar allra bÀst pÄ den vanliga svarta -1A modellen dÀr fÀrgtonerna harmoniserar perfekt med texten pÄ bezeln,
![]()
NÄja, som tur Àr det ju enkelt att mixa till det sjÀlv (fast bezel byte Àr halvknöligt).
IstÀllet för??? FörstÄr inte resonemanget...![]()
Han menar nog inköp av Mudmaster först och sen Rangeman.![]()
Det Àr ju s.a.s underförstÄtt.AlltsÄ nÀr jag tÀnker efter sÄ behöver jag nog egentligen en Frogman. OcksÄ.
AlltsÄ nÀr jag tÀnker efter sÄ behöver jag nog egentligen en Frogman. OcksÄ.
Alla Àr vi barn i början.En av varje sort Àr en bra start.
Dagens handledskamrat,
![]()
Pass.2019 love the sea and earth.
Mudmastern ser frÀck ut.
https://www.g-central.com/g-shock-baby-g-love-the-sea-and-the-earth-2019/
![]()
Jaha, enligt kalendern klockar jag in pÄ 32 bast idag!
![]()
Dubbelpostar frÄn casio trÄden.
![]()
Tycker fortfarande den Àr magisk! Vill köpa fler oceanus men resten Àr sÄ dyraDet Àr de smÄ detaljerna som gör det. Den blÄa ringen runt glaset Àr genialt och vackert.
ny klockleverans! nÀr man dessutom fÄr en pÄse magic gum som bonus finns det verkligen inget att klaga pÄ!
Finns den till bra pris nuförtiden?ny klockleverans! nÀr man dessutom fÄr en pÄse magic gum som bonus finns det verkligen inget att klaga pÄ!
Grattis dÄfick den till standard ÄterförsÀljarpris men ser nu att jag mÄste tagit den sista!
https://www.43einhalb.com/en/stuff/accessoires/watches
dom börjar bli slutsÄlda överallt...
Ja den Àr lite svÄrmatchad tyvÀrr. Tavlan borde haft lite mer svart.tack! det blir nog ett svart band med guldtext innan jag Àr helt nöjd med den dÀr guldklimpen.
Den Àr jÀkligt snygg! Perfekt med negativ urtavla.