• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har en förkÀrlek till det gula och det röda.
MÄste nog köpa nÄgon av dem, det gula Àr riktigt bra, i alla fall pÄ bild :)
Jag köpte en (till) -1A9 som ju normalt har gult band och kör den med rött band, tanken varandes att det lirar med den röda funktionsindikatorn,

Det gula bandet passar bra pÄ -1A9 men tycker nÀstan det blir Ànnu bÀttre pÄ en -1A3 av @spammerstakeahike bilder att döma, Àven dÀr lirar ju bandet med funktionsindikatorn. KÀnns som att Casio kanske inte riktigt matchat optimalt... Ett annat exempel Àr ju DC bandet som jag tycker passar allra bÀst pÄ den vanliga svarta -1A modellen dÀr fÀrgtonerna harmoniserar perfekt med texten pÄ bezeln,

NÄja, som tur Àr det ju enkelt att mixa till det sjÀlv (fast bezel byte Àr halvknöligt).

Jag köpte en (till) -1A9 som ju normalt har gult band och kör den med rött band, tanken varandes att det lirar med den röda funktionsindikatorn,

Det gula bandet passar bra pÄ -1A9 men tycker nÀstan det blir Ànnu bÀttre pÄ en -1A3 av @spammerstakeahike bilder att döma, Àven dÀr lirar ju bandet med funktionsindikatorn. KÀnns som att Casio kanske inte riktigt matchat optimalt... Ett annat exempel Àr ju DC bandet som jag tycker passar allra bÀst pÄ den vanliga svarta -1A modellen dÀr fÀrgtonerna harmoniserar perfekt med texten pÄ bezeln,

NÄja, som tur Àr det ju enkelt att mixa till det sjÀlv (fast bezel byte Àr halvknöligt).

HĂ„ller med. Indikatorn ska ju matcha bandet.
Rött pÄ rött ser riktigt bra ut! DC likasÄ.
Den gula bandmodden kÀnns extra bra dÄ de gula inslagen Àr mÄnga pÄ tavlan.

Bra redogjort! Det tackar jag för. DÄ ver jag mer vad jag ska handla :)

• Like
Reactions: S.L
dw003_07.jpg

(DW-003)

Tillbaka
Topp