GW-5000U pÄ lunchpromenad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den med blÄ detaljer ?Undrar om det inte Àr sÄ att det kan dyka upp en MR-G i trÄden snart. Ser ut som att det var en lÄngkörare som avslutades nyss.
extremt fina klockor! Tycker dock att Clown inte kÀnns sÄ correct eller ballt dÄ för mig IronMan Àr mer correkt, lÄter som ett mer vÀrdigt smeknamn för migOlika men ÀndÄ lika. Den ena Àr all over the place med sina fÀrger och den andra mer nedtonad men ÀndÄ nÀrvarande med sitt mönster och detaljer.
Började dagen med B5000TVB
Nu blev det byte till B5000TR, den gör mig verkligen glad, det Àr en klocka som lyser upp tillvaron med sin lekfullhet
Tycker dessa kompletterar varandra bra.
Clowner Àr bland det ballaste som finns, helt klart vÀrdigt namn, Ironman Àr inte superball tyvÀrr.extremt fina klockor! Tycker dock att Clown inte kÀnns sÄ correct eller ballt dÄ för mig IronMan Àr mer correkt, lÄter som ett mer vÀrdigt smeknamn för mig
Kul! Den har varit oförtjÀnt svÄrsÄld, tycker den ser riktigt trevlig ut Grattis i förskott!Undrar om det inte Àr sÄ att det kan dyka upp en MR-G i trÄden snart. Ser ut som att det var en lÄngkörare som avslutades nyss.
haha ja jo, den clownen Àr cool iofs ^^Clowner Àr bland det ballaste som finns, helt klart vÀrdigt namn, Ironman Àr inte superball tyvÀrr.
Haha, nej jag har inte köpt den. Det var mer en föraning Àn ett pÄstÄende. HÀr kommer den inte att flytta inKul! Den har varit oförtjÀnt svÄrsÄld, tycker den ser riktigt trevlig ut Grattis i förskott!
eeeelllleeeerrr....Haha, nej jag har inte köpt den. Det var mer en föraning Àn ett pÄstÄende. HÀr kommer den inte att flytta in
Aha, tolkade det som ett lite kryptiskt sÀtt att sÀga att jag köpt den DÄ skickar vi vidare grattishÀlsningen till den faktiska köparen!Haha, nej jag har inte köpt den. Det var mer en föraning Àn ett pÄstÄende. HÀr kommer den inte att flytta in
Flott. Hvilken hybrid er dette?
Tack! Det Àr en Porter-modd baserad pÄ GMW-B5000GD-7.Flott. Hvilken hybrid er dette?
Det hÀr kan vara den bÀsta modden jag nÄgonsin sett.
Tack!Det hÀr kan vara den bÀsta modden jag nÄgonsin sett.
@L&W postade en lista frÄn WUS hÀr om dagen, se nedan. Modellerna som jag skrev om hette GCW-B5000, det spekuleras i om C stÄr för ceramic.Derix visade en lista pÄ kommande nyheter tidigare i trÄden (hittar inte ), dÀr var tvÄ nya GMW-B5000 med, nÄn som kommer ihÄg beteckningarna eller sett nÄn mer info?