• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det blev en lunchpromenad ÀndÄ.

IMG_5938.jpeg
 
Klockbyte, det blev ju paketöppning đŸ„ł
Tack @Golle_std 🙏
Har inte riktigt fattat finessen med 40-Ă„ringen förut, "liknar ju 5610 jag redan har", men var till slut tvungen att prova. Den Ă€r ju nĂ„got helt annat inser jag nu med sin tyngd t ex. Visst, inte MB6 och solar men det bekymrar inte sĂ€rskilt. Helt enkelt vĂ€ldigt trevlig! 😍
20230901_124827.jpg
20230901_124942.jpg
 
Mitt första Äterfall om jag inte minns fel, inte exakt den variant jag vill ha men det behövde va billigt denna gÄngen
SjĂ€lv har jag vĂ€ldigt "dĂ„lig" pĂ„ inköp av Gs nu ett tag.. Men grejer till kingen jag övertog av @hepanter Ă€r iaf pĂ„ gĂ„ng. Den kommer bli liiite mer fĂ€rgglad Ă€r tanken🙂
 
SjĂ€lv har jag vĂ€ldigt "dĂ„lig" pĂ„ inköp av Gs nu ett tag.. Men grejer till kingen jag övertog av @hepanter Ă€r iaf pĂ„ gĂ„ng. Den kommer bli liiite mer fĂ€rgglad Ă€r tanken🙂

Ja nu nÀr du sÀger sÄ har vi inte sÄ mÄnga nyförvÀrv pÄ ett tag, du har ju i och för sig lite resurser att falla tilbaka pÄ. En g med en höstbild pÄ cabben önskar jag. Tyckte bÀst om vÄr/höst/ fina vinterdagar nÀr jag hade cabb.

Kul med klÀder till kingen. King skulle jag vilja testa nÄgon gÄng. Men dÄ skulle jag behöva hitta en billig beater att testa med

Ska bli kul att se hur din fÀrgglada king blir
 
Ja nu nÀr du sÀger sÄ har vi inte sÄ mÄnga nyförvÀrv pÄ ett tag, du har ju i och för sig lite resurser att falla tilbaka pÄ. En g med en höstbild pÄ cabben önskar jag. Tyckte bÀst om vÄr/höst/ fina vinterdagar nÀr jag hade cabb.

Kul med klÀder till kingen. King skulle jag vilja testa nÄgon gÄng. Men dÄ skulle jag behöva hitta en billig beater att testa med

Ska bli kul att se hur din fÀrgglada king blir
Det trillde ju in ett gÀng under semestern, sen har jag inte hittat nÄgon sÄn dÀr akutvillhövrig G , men det det kommer ;)
Det kommer fler bilder pÄ caben framöver, Àn Àr den inte undanstÀlld.
Men just nu en liten arkivbild😁
IMG_20230720_154515.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20230720_154522.jpg
    IMG_20230720_154522.jpg
    1.1 MB · Visningar: 1
Det trillde ju in ett gÀng under semestern, sen har jag inte hittat nÄgon sÄn dÀr akutvillhövrig G , men det det kommer ;)
Det kommer fler bilder pÄ caben framöver, Àn Àr den inte undanstÀlld.
Men just nu en liten arkivbild😁
IMG_20230720_154515.jpg


Aah va clean den modellen Ă€r. Usa blinkersen till den sitter klockrent ocksĂ„. Saknar cabb ibland🙂. Nice G ocksĂ„.
 
Tillbaka
Topp