Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@Daion plingĂr det nĂ„gon som sitter pĂ„ en gw-5000u alternativt nĂ„gon trevlig rangeman som kan tĂ€nka sig att sĂ€lja?
Denna trevliga Ă€r up for grabs om du (eller nĂ„gon annan ) Ă€r sugen. GW-9402KJĂr det nĂ„gon som sitter pĂ„ en gw-5000u alternativt nĂ„gon trevlig rangeman som kan tĂ€nka sig att sĂ€lja?
Ca vad kostar en sÄdan?Denna trevliga Àr up for grabs om du (eller nÄgon annan ) Àr sugen. GW-9402KJ
Du har PMCa vad kostar en sÄdan?
Skulle rekommendera Rangeman.Ăr det nĂ„gon som sitter pĂ„ en gw-5000u alternativt nĂ„gon trevlig rangeman som kan tĂ€nka sig att sĂ€lja?
Tror @Daion har 2 st minstSkulle rekommendera Rangeman.
Annars Äker du pÄ att köpa tvÄ. En med lÀnk och en med band. Annat gÄr inte.
Trevlig helg
Kanske rent hypotetiskt köpte nÄgot pÄ tradera
Jösses, va lÀskigt!Magnet fiskade med kompisen, stötte pÄ denna lilla söta krabat som ville vara fotomodell
Jo, det finns, bĂ„de 5000 och 5000U samt lĂ€nkar (av bĂ„de billig och mindre billig sort) oxĂ„ om det Ă€r intressant.Ăr det nĂ„gon som sitter pĂ„ en gw-5000u alternativt nĂ„gon trevlig rangeman som kan tĂ€nka sig att sĂ€lja?
Japp, som med mycket annat! GÄr alltid överstyr!Tror @Daion har 2 st minst
Va du tvungen att citera inlÀgget dÄ om de Àr lÀskigt huha tycker sammaJösses, va lÀskigt!
Ja, det var som en sorts terapitrÀning för mig att göra det.Va du tvungen att citera inlÀgget dÄ om de Àr lÀskigt huha tycker samma
Mitt första Äterfall om jag inte minns fel, inte exakt den variant jag vill ha men det behövde va billigt denna gÄngen
SjÀlv har jag vÀldigt "dÄlig" pÄ inköp av Gs nu ett tag.. Men grejer till kingen jag övertog av @hepanter Àr iaf pÄ gÄng. Den kommer bli liiite mer fÀrgglad Àr tankenMitt första Äterfall om jag inte minns fel, inte exakt den variant jag vill ha men det behövde va billigt denna gÄngen
SjÀlv har jag vÀldigt "dÄlig" pÄ inköp av Gs nu ett tag.. Men grejer till kingen jag övertog av @hepanter Àr iaf pÄ gÄng. Den kommer bli liiite mer fÀrgglad Àr tanken
Eeehh super gullig ju e man pÀls allergisk sÄ dras man till de mer exotiska djuren, som ormar spindlar osvJösses, va lÀskigt!
Det trillde ju in ett gÀng under semestern, sen har jag inte hittat nÄgon sÄn dÀr akutvillhövrig G , men det det kommerJa nu nÀr du sÀger sÄ har vi inte sÄ mÄnga nyförvÀrv pÄ ett tag, du har ju i och för sig lite resurser att falla tilbaka pÄ. En g med en höstbild pÄ cabben önskar jag. Tyckte bÀst om vÄr/höst/ fina vinterdagar nÀr jag hade cabb.
Kul med klÀder till kingen. King skulle jag vilja testa nÄgon gÄng. Men dÄ skulle jag behöva hitta en billig beater att testa med
Ska bli kul att se hur din fÀrgglada king blir
Det trillde ju in ett gÀng under semestern, sen har jag inte hittat nÄgon sÄn dÀr akutvillhövrig G , men det det kommer
Det kommer fler bilder pÄ caben framöver, Àn Àr den inte undanstÀlld.
Men just nu en liten arkivbild