• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Klockan med den bÀsta negativa displayen.

PXL_20230902_052511850.MV.jpg
 
Experimenterar med faceplates till dw6900!
ska Àven testa med Casio world timern(Royal).

Tycker det ibland Àr faceplaten som förstör pÄ mÄnga modeller, sÄ kan man sÀtta en hel röd, svart eller transparent sÄ gör det en del skillnad!

20230902_091020.jpg
 
Är inte den dĂ€r kombinationen jĂ€ttekonstig? Boetten pĂ„ fyrkanterna med sin mĂ€rkliga form funkar ju om det Ă€r gummi som möter gummiband och stĂ„l som möter stĂ„lband. Men stĂ„l som möter gummi... har ju en likadan sjĂ€lv men har aldrig förmĂ„tt mig montera tillbaka originalgummit.
Men den tycks vara lite av en favorit?
 
Experimenterar med faceplates till dw6900!
ska Àven testa med Casio world timern(Royal).

Tycker det ibland Àr faceplaten som förstör pÄ mÄnga modeller, sÄ kan man sÀtta en hel röd, svart eller transparent sÄ gör det en del skillnad!

20230902_091020.jpg

Det har har jag ocksÄ tÀnkte testa. Vet du nÄgot bra/billigt att köpa ifrÄn
 
Är inte den dĂ€r kombinationen jĂ€ttekonstig? Boetten pĂ„ fyrkanterna med sin mĂ€rkliga form funkar ju om det Ă€r gummi som möter gummiband och stĂ„l som möter stĂ„lband. Men stĂ„l som möter gummi... har ju en likadan sjĂ€lv men har aldrig förmĂ„tt mig montera tillbaka originalgummit.
Men den tycks vara lite av en favorit?
Skulle sÀga att det Àr den bÀsta av tvÄ vÀrldar. Ibland blir jag sugen pÄ att dressa upp utan att kompromissa pÄ komforten av ett gummiband, dÄ Äker denna pÄ :)
 
Godmorgon! SÄ vart det lördag. Hemma igen efter 1 vecka i medelhavsvÀrme och det kÀnns faktiskt lite skönt att fÄ lite svalka.
Efter att ha misstÀnkt att mina extra besvÀrliga myggbett kan vara frÄn vÀgglöss pÄ hotellet sÄ har jag och kÀrestan haft fullt upp med att tvÀtta klÀder och har bl a. kört vÀskor i torkskÄpet samt satt skor i frysen. Vi har varit noggranna att inte öppna nÄgra vÀskor i lÀgenheten sÄ vi tror att det inte behöver vara nÄgon fara Àven om det vore vÀgglöss.

Nu "morgon"kaffe pĂ„ balkongen och G-shock fĂ„r vara med och starta dagen. Önskar alla en trevlig helg!

20230902_114417.jpg
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp