Köpstopp!?SjÀlv har jag vÀldigt "dÄlig" pÄ inköp av Gs nu ett tag.. Men grejer till kingen jag övertog av @hepanter Àr iaf pÄ gÄng. Den kommer bli liiite mer fÀrgglad Àr tanken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köpstopp!?SjÀlv har jag vÀldigt "dÄlig" pÄ inköp av Gs nu ett tag.. Men grejer till kingen jag övertog av @hepanter Àr iaf pÄ gÄng. Den kommer bli liiite mer fÀrgglad Àr tanken
LÄter som du har gÄtt och blivit farligt motstÄndskraftig. Det har ju passerat en och annan titanare ocksÄ juDet trillde ju in ett gÀng under semestern, sen har jag inte hittat nÄgon sÄn dÀr akutvillhövrig G , men det det kommer
Det kommer fler bilder pÄ caben framöver, Àn Àr den inte undanstÀlld.
Men just nu en liten arkivbild
à hh nej Men fördelade lite av penningarna till bildelar Ät Amigon, och egentligen skulle jag handlat en uppsÀttning dÀck till hojen oxÄKöpstopp!?
Titanarna Àr grymma, men för mycket pengar för en snÄl smÄlÀnningLÄter som du har gÄtt och blivit farligt motstÄndskraftig. Det har ju passerat en och annan titanare ocksÄ ju
NÄn gÄng borde du vÀl trilla över kanten
Kommer en svÄrare till dig snartEasy peasy
Jag tÀnker mest att du hade tur att klockan rÄkade hamna ovanpÄ hÄllaren för stÄngen. TÀnk om den hade rÄkat hamna under istÀllet. Det hade den aldrig överlevt. Eller... hade den det!?Kommer en svÄrare till dig snart
Edit, klockan pÄ vÀggen kan sÄklart förknippas med en Mudmaster
Ja, inte f-n kan du rostiga muttrar pÄ reservhjulet!? Hur skulle det se ut. FörstÄr att du tÀckte in dem i en pÄse.Tur att man inte Àr lite detaljnördig
Och sjÀlvklart en Muddie
Den dÀr Muddien Àr sÄ cool.Tur att man inte Àr lite detaljnördig
Och sjÀlvklart en Muddie
Det kanske Àr nÄgot som bör testas, in the name of science Som tur Àr befann sig inte klockan pÄ hÄllaren förens stÄngen redan var pÄ plats, feg som jag ÀrJag tÀnker mest att du hade tur att klockan rÄkade hamna ovanpÄ hÄllaren för stÄngen. TÀnk om den hade rÄkat hamna under istÀllet. Det hade den aldrig överlevt. Eller... hade den det!?
Dom dÀr har man klÀmt i sig ett par pÄsar avMÀtt^2
Japp men still not cuteViktigpetter med intresse för amfibier och reptiler vill passa pÄ att pÄpeka: Kopparödlan Àr, som namnet antyder, en ödla. AlltsÄ ingen orm, och helt ofarlig.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kopparödla
Mycket trevlig Det Àr sÄ synd att knapparna pÄ 9000 Àr omöjliga att anvÀnda, annars hade det varit en helt perfekt modell!Dual illuminaton
Undrar om det Àr nÄgon annan G-shock som har lika tröga knappar?Mycket trevlig Det Àr sÄ synd att knapparna pÄ 9000 Àr omöjliga att anvÀnda, annars hade det varit en helt perfekt modell!
Du mÄste vÀl testat alla? Hade en förhoppning om att de skulle mjukas upp lite med tiden, men det hÀnde aldrig.Undrar om det Àr nÄgon annan G-shock som har lika tröga knappar?
Viktigpetter med intresse för amfibier och reptiler vill passa pÄ att pÄpeka: Kopparödlan Àr, som namnet antyder, en ödla. AlltsÄ ingen orm, och helt ofarlig.
Ja, mycket bra!PÄ tal om hÄllbarhet pÄ G shocks, förhoppningsvis fortsÀtter detta program att rullla pÄ och tÀcka in fler "viktiga" modeller framöver.
Detta var första omgÄngen tror jag:First generation Frogman DW-6300 limited time restoration service offered by G-Shock Japan - G-Central G-Shock Fan Site
Casio is now offering a limited time restoration service for first generation G-Shock Frogman DW-6300 watches in Japan. The service replaces the bezel, band,www.g-central.com
Classic G-Shock restoration service now available in Taiwan - G-Central G-Shock Fan Site
The restoration service is for the original G-Shock DW-5000C and other early square models.www.g-central.com
Visste om att det Àr en kopparödla, var mer generellt reptiler jag syfta pÄ men klart misstolkas de till bildenViktigpetter med intresse för amfibier och reptiler vill passa pÄ att pÄpeka: Kopparödlan Àr, som namnet antyder, en ödla. AlltsÄ ingen orm, och helt ofarlig.