• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dubbelpipigt
PXL_20230902_085104446.PORTRAIT.ORIGINAL~2.jpg
PXL_20230902_084921476.PORTRAIT.ORIGINAL.jpg
Plötsligt ser italienaren liten ut :)
 
Godmorgon! SÄ vart det lördag. Hemma igen efter 1 vecka i medelhavsvÀrme och det kÀnns faktiskt lite skönt att fÄ lite svalka.
Efter att ha misstÀnkt att mina extra besvÀrliga myggbett kan vara frÄn vÀgglöss pÄ hotellet sÄ har jag och kÀrestan haft fullt upp med att tvÀtta klÀder och har bl a. kört vÀskor i torkskÄpet samt satt skor i frysen. Vi har varit noggranna att inte öppna nÄgra vÀskor i lÀgenheten sÄ vi tror att det inte behöver vara nÄgon fara Àven om det vore vÀgglöss.

Nu "morgon"kaffe pĂ„ balkongen och G-shock fĂ„r vara med och starta dagen. Önskar alla en trevlig helg!

20230902_114417.jpg
Myggorna nere vid medelhavet Àr ofta tigermyggor- betten blir helt förjÀvliga...
Snabba och smÄ sÄ du har inte en chans.

17695-mosquito-bite-1269483899


 
Myggorna nere vid medelhavet Àr ofta tigermyggor- betten blir helt förjÀvliga...
Snabba och smÄ sÄ du har inte en chans.

17695-mosquito-bite-1269483899



Precis! Myggen i Rhodos rör sig snabbt likt flugor. Orsaken till att jag var lite orolig att det Àr vÀgglöss i farten Àr att betten Àr i klungor vilket ska vara typiskt för vÀgglöss. Men det Àr förhoppningsvis mygg ÀndÄ. Har ju haft "tÀcket"(de har bara lakan som tÀcken dÀrnere) pÄ mig sÄ dÄ kan det ju vara sÄ att myggen bara haft ansiktet och fötterna att ge sig pÄ och dÄ blir det ju tÀtare. De flesta utslagen har jag fÄtt pÄ natten, och vi har haft toalettfönstret öppet samt toalettdörren sÄ har det sÀkert kommit in mygg.
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp