Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut ,jag brukar bÀttra pÄ elden i tunnan med denna som blÄser in i botten, förslagsvis med en bit jÀrnrör mellan flÀkt och botten, sÄ att flÀkten inte smÀlter. Med en matchande G vad kan gÄ fel?SÄ lÀnge det brinner mer i tunnan Àn utanför fÄr man vÀl vara nöjd, tÀnker jag.
Tackar, men den har skapligt mÀrke i toppen innan man renskÀr, sÄ passningen Àr inte supersvÄr att fÄ till, sen Àr upplösningen pÄ bilden ganska dÄlig iaf pÄ dom jag satt tidigare, sÄ nÄn mm hit eller dit Àr svÄrt att se.Riktigt snyggt spikat Mönsterpassningen dÀr var ju inte att leka med
Mycket bra!
NÀ, vi delar inte allt, tror han trivdes bÀttre hemma i garaget
KvÀllspromenad
Funderar lite över din klockresa. Du har ju provat allt möjligt, billigt som dyrt, men har nu landat hÀr, i G-shockvÀrlden.KvÀllspromenad
Din iakttagelse Àr helt korrekt, precis som du nÀmner har jag hunnit testa lite av varje, bÄde högt och lÄgt. I början av mitt intresse inbillade (visste inte bÀttre) jag mig att dyrare Àr roligare, vilket resulterade i en hel drös med olika klockor frÄn de "tyngre" varumÀrkena. Det var kul en stund och jag Àr tacksam att ha haft möjligheten att testa, för nu vet jag att sÄ inte Àr fallet för min del.Funderar lite över din klockresa. Du har ju provat allt möjligt, billigt som dyrt, men har nu landat hÀr, i G-shockvÀrlden.
Ăr du hemma nu, eller Ă€r detta bara en tillfĂ€llig period i vĂ€ntan pĂ„ stt du finner nya vĂ€gar vidare i klockutforskningen?
Om du har landat, varför med G-shock?
Lite spÀnnande att höra dina tankar m t p hur brett du har provat, tÀnker jag.
Jajjemen Aero SE-00 Har en coupe med samma specar oxÄMums.... 2000 aero?
Nice stuk med fÀlgarna.
Gillar klockan med. à ngrar lite att jag sÄlde min dw-b5600
Tack för ett uttömmande svar!Din iakttagelse Àr helt korrekt, precis som du nÀmner har jag hunnit testa lite av varje, bÄde högt och lÄgt. I början av mitt intresse inbillade (visste inte bÀttre) jag mig att dyrare Àr roligare, vilket resulterade i en hel drös med olika klockor frÄn de "tyngre" varumÀrkena. Det var kul en stund och jag Àr tacksam att ha haft möjligheten att testa, för nu vet jag att sÄ inte Àr fallet för min del.
Jag kĂ€nner mig mer hemma med G-shock, gemenskapen, X-factorn, den som vet - den vet. En titan-fyrkant Ă€r det ingen utöver nördarna som vet vad det Ă€r. Slippa tĂ€nka pĂ„ rĂ„nrisk och sĂ„dana trĂ„kigheter Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt skönt. Ăr det nĂ„gon som kommenterar klockan ute i det vilda sĂ„ blir det med 99% en trevlig konversation med en likasinnad. Inget snack om vad den kostar, Ă€r den Ă€kta, osv. Hela den dĂ€r statusgrejen Ă€r inte min grej, sĂ„ att sĂ€ga Ăr nöjd med att "folk" bara tror att det Ă€r en billig plastklocka.
Sen gillar jag hur praktiskt det Àr med ett digitalur, gÄr alltid rÀtt, ingen dyr service, tÄlig osv.
G-shock Àr ocksÄ vÀldigt roligt dÄ det finns sÄ mycket att vÀlja mellan, enkla billiga plastisar till rena rama hantverket. Trots detta, Àr det med stor sannolikhet bara vi nördar som vet vad det Àr.
Har du kvar den orangea Breitlingen du köpte av mig?
Passar pÄ att stÀlla samma frÄga till dig, du har ocksÄ snöat in pÄ G-shock, varför? Tycker du fortfarande lika mycket om dina andra klockor eller kÀnner du dig mÀtt?
HÀr har man bara sneglat lite snabbt pÄ den dÀr, för jag antagit att den har BT (ointressant funktion för mig).Kul 3d-effekt pÄ bandet som Àr svÄrt att fÄnga pÄ bild
Ăn finns det skönhet i vĂ„rt gamla land, minsann. Tack för de fina bilderna!KvĂ€llspromenad