• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÀr har man bara sneglat lite snabbt pÄ den dÀr, för jag antagit att den har BT (ointressant funktion för mig).
Men enligt texten pĂ„ bandet sĂ„ har den ju MB6! Nu blev den ju genast mycket mer intressant. Dags att lĂ€sa pĂ„ om modellen.:D👍
Den har Àven BT. Kanon för att göra instÀllningar, men lite trist att den inte stÄr pÄ egna ben. Klockan som sÄdan Àr riktigt fin. Det mesta Àr i kolfiber vilket gör en otroligt lÀtt, samtidigt som kvalitetskÀnslan Àr hög.

God ny vecka pĂ„ er alla 😀
IMG_20230904_060413.jpg

Det blev visst en paus efter utkörning och ogrÀsrensning.
20230904_141904.jpg

Den var en effektiv maskin, minidumpern. Ett lastbilslass var bortkört pĂ„ ett par timmar, typ. Smidigt 😃
Betydligt smidigare att hantera Àn en hjullastare nÀr det Àr trÄngt att komma fram.

Senast Àndrad:
NÀr ens dag har varit att sitta i akut möte med lÀkare och socialtjÀnst för den 14 Äriga flickan som jag Àr sÀrskild förordnad vÄrdnadshavare för (hennes förÀldrar har förlorat vÄrdnaden över henne) har sjunkit lÀngre ner i en allvarlig psykos och tvÄngsmedicineringen fungerar inte och lÀkaren vill ge henne"elchocker" för att chocka ur henne ur psykosen. DÄ kÀnns det lite pinsamt att jag Àr sur pÄ posten för att de inte levererat min nya klocka dÄ min DW6600 Àr pÄ spa...

Men kul att se alla andras g-shock hÀr inne och tÀnka pÄ att livet rullar pÄ för mÄnga andra i en lugn och fin takt... ni som har egna barn eller bonus barn krama dem idag och tÀnk pÄ hur bra era liv Àr.

lÀgger in en gammal bild pÄ min DW6600 nÀr jag fick den att vakna och allt fungerade pÄ den!
IMG_0221.jpeg

NÀr ens dag har varit att sitta i akut möte med lÀkare och socialtjÀnst för den 14 Äriga flickan som jag Àr sÀrskild förordnad vÄrdnadshavare för (hennes förÀldrar har förlorat vÄrdnaden över henne) har sjunkit lÀngre ner i en allvarlig psykos och tvÄngsmedicineringen fungerar inte och lÀkaren vill ge henne"elchocker" för att chocka ur henne ur psykosen. DÄ kÀnns det lite pinsamt att jag Àr sur pÄ posten för att de inte levererat min nya klocka dÄ min DW6600 Àr pÄ spa...

Men kul att se alla andras g-shock hÀr inne och tÀnka pÄ att livet rullar pÄ för mÄnga andra i en lugn och fin takt... ni som har egna barn eller bonus barn krama dem idag och tÀnk pÄ hur bra era liv Àr.

lÀgger in en gammal bild pÄ min DW6600 nÀr jag fick den att vakna och allt fungerade pÄ den!
IMG_0221.jpeg
Kramar levererade.
KĂ€mpa pĂ„ ♄

Tillbaka
Topp