Har hoppat runt lite i klocklÄdan, men nu Àr favoriten tillbaka pÄ handleden igen. Passar ju bra att det Àr Titan-Tisdag ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
wow, grattis!
Titantisdag!
One of those days
TvÄ smÄ och ett stort. TvÀttpost och ombytespost comin' up!One of those days
En sÄn hÀr kanske?Om jag Àr ute efter en sÄ liten pjÀs som möjligt, digital visning, 200m WR, inga större behov av funktioner mer Àn alarm och bra bakgrundsbelysning - vilken G-Shock eller Baby-G skall jag leta efter? Plast eller metall spelar ingen roll.
Fullt möjligt - 10 bar rÀcker sÀkert, MÄste kolla om det finns fler fÀrger. Glömde ett kriterie - svart...En sÄn hÀr kanske?
Om du inte behöver en dunderliten, till typ barn, sÄ kolla pÄ DW-M5600 eller GW-5610. PÄ den sistnÀmnda fÄr du bÄde radiosynk och soldrift. Diskreta pÄ handleden.Fullt möjligt - 10 bar rÀcker sÀkert, MÄste kolla om det finns fler fÀrger. Glömde ett kriterie - svart...
Villhöver dunderliten, minsta! Till mig sjÀlv....Om du inte behöver en dunderliten, till typ barn, sÄ kolla pÄ DW-5600 eller GW-5610. PÄ den sistnÀmnda fÄr du bÄde radiosynk och soldrift. Diskreta pÄ handleden.
BÄda ska finnas i svart.Fullt möjligt - 10 bar rÀcker sÀkert, MÄste kolla om det finns fler fÀrger. Glömde ett kriterie - svart...
DÄ Àr det nog Baby-G som gÀller. G-Shock med liknande utseende Àr dock inte mycket större, typ 5 mm pÄ bredd respektive lÀngd.Villhöver dunderliten, minsta! Till mig sjÀlv....
StÀmmer https://www.casio.com/intl/watches/babyg/product.BGD-565-4/BÄda ska finnas i svart.
Om jag Àr ute efter en sÄ liten pjÀs som möjligt, digital visning, 200m WR, inga större behov av funktioner mer Àn alarm och bra bakgrundsbelysning - vilken G-Shock eller Baby-G skall jag leta efter? Plast eller metall spelar ingen roll.
Edit: tillÀgg - svart
Om jag Àr ute efter en sÄ liten pjÀs som möjligt, digital visning, 200m WR, inga större behov av funktioner mer Àn alarm och bra bakgrundsbelysning - vilken G-Shock eller Baby-G skall jag leta efter? Plast eller metall spelar ingen roll.
Edit: tillÀgg - svart
Om 200WR ett mÄste sÄ kan du kolla in pÄ dessa.
Har ingen sÄn faktiskt, men jÀkligt sugen pÄ en