Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
G-2300 -köpte den ny för 23 Är sedan.
Verkar stÀmma enligt WUS.SÄg denna pÄ FB, vet inte om den Àr Àkta eller ej, men GWG-B liknar det iaf.
Casios svar pÄ Seiko Gundam Tuna?Verkar stÀmma enligt WUS.
GWG-B10001A
GWG-B10001A4
GWG-B10003A
Verkar stÀmma enligt WUS.
GWG-B10001A
GWG-B10001A4
GWG-B10003A
Den ser vÀldigt kompakt ut.. TÀnker proportionerna urtavla vs bandVerkar stÀmma enligt WUS.
GWG-B10001A
GWG-B10001A4
GWG-B10003A
Inte det minsta överarbetad skulle jag sĂ€ga Den har ju bĂ„de G-logga o bezelinslagSĂ„ dĂ€r ja, nu Ă€r lĂ„dan a.k.a. ODĂRDAREN skickad till printern. Blir spĂ€nnande att se om ozongeneratorn passar i den bara
Nej det finns mycket kvar att arbeta med .Inte det minsta överarbetad skulle jag sÀga Den har ju bÄde G-logga o bezelinslag
- Vilken bild, en av de bÀsta nÄgonsin i trÄdenThe guardian of the G-shock
Helt okej men GWG2K Àr mycket snyggare. Hoppas pÄ nÄn cool LE-modell ocksÄVerkar stÀmma enligt WUS.
GWG-B10001A
GWG-B10001A4
GWG-B10003A
Helt okej men GWG2K Àr mycket snyggare. Hoppas pÄ nÄn cool LE-modell ocksÄ
Den kan ju omöjligt kosta mer Àn 2k som listar 12 000krTycker de Àr fina pÄ olika sÀtt, b1k kÀnns ju mer rund och vÀnlig och 2k mer aggressiv. Skulle jag vÀlja en design Àr det nog 2k men för egen del spelar ocksÄ hur de bÀrs roll.
Gissar vÀll tyvÀrr priset för b1k kommer va samma som en begagnad 2k i början men blir spÀnnande se vad de kan gÄ för sen. Lite likt Gw-9500
SÀkert, kronan gör ju sitt till det hela just nu.Den kan ju omöjligt kosta mer Àn 2k som listar 12 000kr
Den kan ju omöjligt kosta mer Àn 2k som listar 12 000kr
Tror att den ligger pÄ runt 8-9k om inte mer.Menar att gwg-2k gÄr för ca 4.5k begagnat och dÀromkring lÀr vÀll en ny b1k ligga